טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של חן אהרוני. צילום: רונן אקרמן

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של חן אהרוני

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבות המוזיקה שלנו, הילה סלמן ומור שקל, בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - חן אהרוני

רגע אחרי שהשתתף באחת תכניות הנצפות ביותר, "הכוכב הבא לארוויזיון" והגיע למקום השלישי והמכובד, החלטנו לחזור אחורה לכל מה שקרה ולדרך שעבר הזמר לפני התכנית המצליחה. כזכור, לפני יותר מעשור השתתף אהרוני בראליטי דומה- "כוכב נולד" שגם שם הגיע למקום מכובד. בנוסף, השתתף בתכנית "X פקטור" (אך הפעם בבריטניה הרחוקה). מאז ועד היום הוציא לא מעט שירים וכבש את כולנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

נשימה

אי אפשר לעשות כתבה מסוג זה על חן אהרוני מבלי להכניס אליו את "נשימה". השיר שיצא לפני שמונה שנים ועדיין אין אחד שלא מכיר את מילותיו בעל פה ואף מזמזם אותו מידי פעם. "נשימה" הוא שיתוף פעולה (מוצלח במיוחד) של אהרוני עם הדוגמנית אסתי גיזבורג. השיר פשוט טוב מידי, מסוג השירים שאפשר לשמוע גם שנים אחרי ועדיין להנות ממנו כאילו יצא ממש לאחרונה. אגב, אם תרצו לשמוע גרסה חדש ומעניינת לשיר תוכלו לשמוע את ביצוע הגמר של אהרוני מהראליטי "הכוכב הבא" בו השתתף ממש בחודש שעבר.

 

תפור עליה

השיר "תפור עליה" הוא לגמרי אחד השירים היותר מוצלחים של אהרוני, הוא כיפי, רענן, ממכר ובעיקר נעים לאוזן. יש בו משהו שמאוד נכון וכיפי, אם זה מבחינת קולו של אהרוני שמצליח לבצע את השיר בצורה מעולה ואם זה מבחינת הלחן והמילים. בנוסף לשיר הכיפי קיבלנו גם קליפ "סנאפצט" מגניב ומוצלח.

 

ברחוב

"ברחוב" הוא אחד השירים היותר טובים של אהרוני, יש בו משהו מאוד פשוט וזורם. הוא ממכר, כיפי, אמיתי ומצליח לשלב בין הלחן למילים בצורה טובה. בנוסף, אהרוני מבצע אותו בצורה מעולה כמו שרק הוא יכול. לגמרי אחד השירים הטובים של אהרוני המוכשר.

 

 נותנת לי בית

השיר "נותנת לי בית" יצא לפני כשנתיים וכבש לא מעט מאיתנו. מדובר בשיר קצבי ומלא בצבע- הודות לקליפ המצויין שצירף אהרוני. בשיר זה ניתן לראות כי הזמר כביכול מצלם בעצמו את הקליפ בזמן שצוות הרקדנים סביבו מחליפים דמויות בכל פעם שזווית מתחלפת, מה שמוסיף לאווירה הקלילה שיצר. את השיר המצויין כתב אהרוני בעצמו יחד עם סהר חגי והוא צהר עד כה מעל לחצי מליון צפיות ביוטיוב. כפי שציינו, השיר מעולה, כתוב ומבוצע בצורה הטובה ביותר.

 

 אהבה בלב

אין ספק ש"אהבה בלב" סוגר לנו את הרשימה הזו בצורה הטובה ביותר. מדובר שביר פופ קצבי שמאוד מאפיין את הזמר. בנוסף לכך, אהרוני מפגין את יכולות הריקוד שלו במיוחד בקליפ זה ואין ספק שהוא עושה זאת מצויין. לצידו של אהרוני נמצאת השחקנית ריף נאמן, המגלמת בימים אלו את ירדן גדות בסדרת הנוער "כפולה". השיר צבר למעלה ממליון צפיות והצליח לגרום לנו להתמכר אליו ממש בכמה רגעים. אין ספק שחן אהרוני הוא לחלוטין #אהבהבלב!

 

 

תגובות