סקאוטר: סקיילר סטקר היא הדבר הבא בעולם המוזיקה. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: סקיילר סטקר היא הדבר הבא בעולם המוזיקה

הזמרת הצעירה סקיילר סטקר , רק בת 15 וכבר הספיקה לפתח קריירה עם הישגים מרשימים שאחד מהם אפילו קשור לכוכבת ישראלית מוכרת

קריירה בגיל צעיר זו תופעה שאנו נתקלים בה לא מעט בעולם המוזיקה. הזמרת סקיילר סטקר רק בת 15 וכבר מוכיחה שכל שנה היא התקדמות משמעותית עבורה. מאחוריה רזומה מרשים במיוחד, על אף גילה הצעיר! הזמרת החלה להעלות סרטונים לעמוד היוטיוב שלה, ובגיל 12 הוציאה אלבום ראשון שכלל את השירים "Rasc", "Crazy "Beautiful ובזכותם הפך לאחד האלבומים המבטיחים של אותה שנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ואם כל זה לא מספיק, סטקר כבר הספיקה להופיע בתכניות וסדרות מבוקשות רבות וכבשה את ליבם של אומנים רבים. בשנה שעברה פירסמה את השיר שלה "Only Want You" ולאחר יציאתו נחשב השיר להצלחה גדולה. בעקבותיו זכתה לתואר "הדבר הגדול הבא". בנוסף, שיר שלה מופיע בפסקול של הסרט "הכול הכול" והזמרת הוציאה קליפ של השיר בו הופיעו קטעים מהסרט.

 

 רק לא מזמן הזמרת דואה ליפה בת ה-22 זכתה להגיע למיליארד צפיות עם השיר שלה "New Rouls" והפכה לזמרת הצעירה שהגיעה למעמד כזה. נדמה כי סטקר לא רחוקה מההישג, מתקדמת במהירות ובדרך הנכונה להגיע למעמד כזה.

סקיילר
 © אינסטגרם

מלבד לכך, סטקר בקרוב תוציא את הקליפ לשיר שלה  "Blame", שכבר משמיעה ראשונה אפשר לראות שהוא בהחלט סינגל מבטיח. מחשבון האינסטגרם של הזמרת ניתן להבין כי בקליפ לוקחת חלק לא אחרת מאשר הכוראוגרפית עדן שבתאי שעובדת עם זמרים בינלאומים וכנראה שהופקדה על הריקוד בקליפ. שבתאי העלתה את תמונה יחד עם סטקר לחשבון האינסטגרם שלה ורשמה "מרגישה בת 15 שוב". אנחנו כבר מרגישים שיש סיכוי להצלחה גדולה ובהחלט לא יכלים לחכות ליציאת הקליפ החדש.



תגובות