טופ 5: חמשת הרמיקסים הטובים ביותר. צילום: דניאל קמינסקי

טופ 5: חמשת הרמיקסים הטובים ביותר

בכל שבוע אנו מכינים עבורכם את רשימת השירים המנצחים של הזמרים האהובים. אבל השבוע, לכבוד חג הפסח, אנו מכינים לכם טור שבועי מיוחד והוא רשימת הרמיקסים המוצלחים ביותר ששמענו. האזינו

הפעם בטופ 5 שלנו הכנו עבוכם את רשימת הרמיקסים המוצלחים ביותר שיצא לנו לשמוע. ויש כאלו שהפכו לפייבוריטים שלנו! אז אילו שירים נכנסו לרשימה? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

עומר אדם- "שני משוגעים"

מיותר לשאול אם אתם מכירים את הלהיט שסיחרר את המדינה בחודשיים האחרונים, נכון? אז כמובן, כמו כל להיט מוצלח- גם "שני משוגעים" של עומר אדם זכה לרמיקס המוצלח ביותר ששמענו. מכורים לשיר? אין לנו ספק שתתמכרו גם לגרסה הזו.

 

האולטראס ואיתי לוי- "מסיבה בחיפה"

משיר אהוב אחד לשיר אהוב אחר, בשנה שעברה שיחררו אלינו מצד "האולטראס" ביחד עם איתי לוי את אחד הסינגלים המוצלחים ביותר שלהם "מסיבה בחיפה". זמן לא רב לאחר מכן, שיתפו כמה גרסאות רמיקס לשיר האהוב. וזו הגרסה המועדפת עלינו.

 

פלאשבק- "אבניבי"

הפעם מדובר ברמיקס לאחד השירים הנוסטלגים ואהובים ביותר שיצאו במדינת ישראל. אנחנו מדברים על השיר "אבניבי" של יזהר כהן שיצא בשנת 1978 לרגל השתתפותו בארוויזיון. כידוע, מדובר בסינגל שקט ברובו. לפני כשלוש שנים להקת "פלאשבק" החליטו לשחרר גרסת רמיקס עדכנית לשיר- ועשו זאת בצורה הטובה ביותר.

 

"camila cabello- "havana

לא יכולנו שלא להכניס לרשימה הזו את הסינגל האהוב של קמילה קבלו. "havana" קיבל אהדה בינלאומית תוך זמן קצר ונראה כי הוא הסינגל המוצלח ביותר של הזמרת הצעירה משום שצבר כמעט מליארד צפיות ביוטיוב עד כה. לסינגל יצאו לא מעט גרסאות רמיקס ובינהן זו שאנו מציגים לכם כאן.

 

"netta- "toy

הרמיקס שסוגר לנו את הרשימה המפוארת הזו הוא לא אחר מהסינגל שייצג אותנו בארוויזיון השנה. מניחים שכבר שמעתם את הגרסה המקורית של השיר המשוגע של השנה "toy", אז הנה לכם גרסה מעניינת אפילו יותר- הרמיקס כמובן. גם לסינגל המדובר יצאו לא מעט גרסאות רמיקס- וזו הגרסה המועדפת עלינו. 

 

 

 

תגובות