סדר בשירים: רועי סנדלר עונה על שאלון הפסח שלנו!. צילום: דניאל אלסטר

סדר בשירים: רועי סנדלר עונה על שאלון הפסח שלנו!

רועי סנדלר מגיע אלינו בכדי לענות על שאלון הפסח המיוחד שלנו - "סדר בשירים". אז מהו שיר החג האהוב עליו ומה התפקיד שלו בליל הסדר? קבלו את התשובות שלו

רגע אחרי מציאת האפיקומן וקריאת ההגדה תפסנו לשיחה את הזמרים האהובים בישראל לשיחה מיוחדת לכבוד פסח. בכל יום במהלך חול המועד יעלה שאלון חדש עם זמר חדש. אז מה שיר הפסח האהוב על רועי סנדלר? ואת מי הוא היה מזמין לערב החג אצלו?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מה התפקיד שלך בליל הסדר?
"התפקיד שלי בליל הסדר זה קודם כל לאכול הרבה. כשהייתי ילד ממש אהבתי לקרוא את ההגדה והתלהבתי ועכשיו יש לנו מלא ילדים קטנים במשפחה אז הם לוקחים את כל ההגדה, הם מתלהבים, הולכים לחפש את האפיקומן. אני עכשיו מחביא את האפיקומן, אני כבר זקן, האמת שהם אף פעם לא מוצאים כי תמיד אני מחביא אותו אצלי בכיס".

איך אתה מבלה בחג? 
"אני לא מרגיש שכבר פסח, מפחיד אותי תמיד לא לאכול לחם, אני מת על פחמימות, אני בנוי כולי מפחמימה אחת גדולה. אני מקווה שהחג הזה יהיה כיף, זה הזדמנות לחופש, להיות עם המשפחה".

מה אתה הכי אוהב בחג?                                                                                                 "את הביחד של המשפחה, חד משמעית. אנחנו משפחה ממש גדולה. וגם את החופש, בחגים אפשר להרשות לעצמך להיות בחופש, קמים בבוקר ומרגישים אותו".

בנקיונות - שר או שם מוזיקה?
"אני רק שר, אני כל היום שר. לדעתי אגב החדר שלי הכי נקי בבית, זאת אומרת שאני שר הרבה. אני אף פעם לא שומע מוזיקה בניקיונות".

איזה שיר משירי החג אתה הכי אוהב?
"אחד מי יודע, זה שיר שעושים בו הכי הרבה בלגן, הוא גם ארוך".

"הפסח שלי" © ענת מוסברג

אם היית יכול להוסיף עוד שיר לליל ההסדר, איזה שיר זה היה?
"הייתי מוסיף משהו של שלמה ארצי, 'ארץ חדשה', זה גם משתלב וגם שלמה ארצי הוא הטופ של הטופ אז מגיע לו".

אם תנקה את מגירת השירים, מה השיר הכי ישן שתמצא?
"השיר הראשון שלי, מהלב. אני הלחנתי אותו עם עדי לאון. שיר ישן".

 

אם היית יכול לבחור כל אורח לשלוחן החג, מי זה היה?
"נראלי שהייתי מזמין את דוד שלי מאמריקה, הוא בן אדם שמאוד קרוב אלי. חגים זה משהו מאחד ואם כבר איחוד אז עד הסוף".

מה שונה או מיוחד בליל הסדר אצלך במשפחה?
" המשפחה שלי היא משפחה ענקית, המשפחה של אבא שלי הם 11 אחים אז ככה שמאז שסבתא שלי זיכרונה לברכה נפטרה אנחנו חוגגים כל חג ביחד, אנחנו חוגגים במושב. זו חוויה".

מסכות - רועי סנדלר. צילום: משי בן עמי | עריכה: גלעד ילון
 
תגובות