טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ברונו מארס. צילום: gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ברונו מארס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - ברונו מארס

כמעט עשור עבר מאז שהזמר הכי "קול" בסביבה, ברונו מארס נכנס אלינו ללב ולפלייליסט. והביא לשם סגנון שונה ומיוחד שלא הכרנו לפני, אז השבוע הבאנו אליכם את חמשת השירים הטובים ביותר של אחד הזמרים האהובים עלינו ואנחנו בטוחים שתסכימו עם הבחירות שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 Just the Way You Are

השיר הראשון שבו שמענו את ברונו מארס כסוליסט, ובמהירות על מליוני אנשים זיהינו את הכישרון העצום שלו. השיר הפך ללהיט מטורף בכל קצוות העולם. לדעתנו זה אחד משירי האהבה הכי מיוחדים ושובי לב שקיימים והמילים שלו עושות לנו טוב על הלב בכל פעם שאנחנו שומעים אותו, וכיאה לשיר מעולה כמו זה הוא גם זיכה את מארס בגראמי הראשון שלו. 

 

 The lazy song

השיר הבא הוא השיר שהפך לההמנון של עצלני העולם (וגם שלנו), שיר העצלנים, מעבר לעובדה שהרעיון סופר מקורי והומוריסטי ועם זאת רלוונטי כמעט לכל אחד ואחד השיר עשוי בצורה מעולה ,הוא פופי וקצבי וכמובן שגם הפך ללהיט מטורף כשזכה להצלחה עם יותר ממליארד צפיות ביוטיוב! כמו רבים משיריו גם את השיר הזה כתב הזמר בעצמו כשהוא וחבריו היו בסטודיו ופשוט לא היה להם כוח לעשות כלום. אנחנו לגמרי מקווים שניתקל בעתיד בעוד שירים מקוריים כמו זה.

 

marry you

אנחנו בטוחים שנתקלתם בשיר זה, עשרות פעמים באין ספור הצעות נישואין שהפכו לויראליות באינטרנט. ולדעתנו זה לחלוטין השיר המושלם. הוא לא קיטשי מידי, ועם זאת הוא מצליח לרגש בקלילות שלו שמציעה בדרך הכי מקסימה שיש להינשא. אם אתם מכירים מישהו שמתחתן בקרוב, תציעו לו להשתמש בשיר זה שיזכיר לו שבסופו של דבר צריך פשוט לזרום ולהינות עם האדם שאתה אוהב.

 

 uptown funk

השיר הגיע אלינו בשנת 2014 ועד היום הוא השיר שהכי מזוהה עם ברונו מארס. גם כי הוא מבליט בצורה הכי טובה שיש את כל היכולות המרשימות שלו, אם ביכולות ווקאליות ואם ביכולות הריקוד האדירות שלו, וגם כי הוא אחד משירי הפופ הכי גדולים בכל הזמנים! לא מעט אנשים אף יגידו שיש לו השפעה נרחבת על תרבות הפופ העולמית וכי הוא חשף פאן אחר של פופ. עם יותר משלושה מליארד צפיות ביוטיוב הוא זכה להיות אחד מחמשת סרטוני היטיוב הנצפים ביותר בכל הזמנים. ובנוסף להישג המרשים הזה הוא טיפס לראש של מצעדים בכל רחבי העולם וקטף מספר גדול של פרסים.

 

 That's what I like

מי שסוגר לנו את הרשימה הוא אחד השירים הכי אהובים עלינו, אך כמובן שלא רק אנחנו אוהבים אותו בדומה לשאר שיריו גם השיר הזה עבר את רף מליארד הצפיות ביוטיוב. דבר שנראה כבר שגרתי בשיריו שהופכים ללהיטים ענקיים בזה אחר זה. השיר זכה בארבעה פרסי גראמי ואין ספק שמדובר סהישג מטורף! אבל הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו אוהבים אותו היא שהוא גורם לנו לרצות פשוט לקום מהכיסא ולרקוד לצליליו בכל פעם שאנחנו נתקלים בו.

 

 

תגובות