נסיכה שלו: בר רפאלי מככבת בקליפ החדש של עברי לידר. צילום מסך מיוטיוב

נסיכה שלו: בר רפאלי מככבת בקליפ החדש של עברי לידר

קצת אחרי שעברי לידר הביא לנו את הלהיט "מוגזם" אנחנו מקבלים הבוקר (ב'), סינגל נוסף מתוך האלבום החדש שבדרך, שמלווה בקליפ בכיכובה של בר רפאלי

הנה משהו שיהפוך לכם את הבוקר לטוב יותר, רגע לפני אלבום חדש וסבב הופעות קיצי, הוציא הבוקר (ב') עברי לידר סינגל חדש, "נסיכה שלי",  הסינגל מלווה בקליפם מושקע, כפי שאנחנו כבר רגילים לקבל מעברי, אך הפעם הוא מקבל טוויסט מיוחד. בקליפ החדש מככבת לא אחרת מאשר בר רפאלי, חברתו של הזמר לתכנית ל"X factor". 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מילות השיר, שנכתב על ידי אורי בן ארי והולחן על ידי איתן דרמון, הן בלשון נקבה. התופעה בה גבר שר כנקבה היא לא ופעה חדשה במוזיקה הישראלית. בניגוד לשאר הקליפים של הזמר המוכשר, הפעם פניו לא מוצגות בקליפ. הפנים המככבות בקליפ הן פניה של הדוגמנית המפורסמת, שעושה "ליפסינג" לשיר ומוצגת מתוך נקודת מבטו של בן הזוג אליו השיא פונה. 

 

עברי לידר כידוע הוא אחד הזמרים המצליחים במוזיקה הישראלית, הוא הספיק לשבור לא מעט שיאים, להופיע על הבמות הגודלות ביותר, להוציא 12 אלבומים שכולם הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות המוזיקלית במדינה. בסוף לקריירת הסולו שלו לקח חלק לידר במיזם המוזיקה "TYP". בין שיריו אפשר למצוא את "האהבה הזאת שלנו", "ניסים", "מוגזם", "זכיתי לאהוב" ועוד'.

תגובות