מסביב למדורה: השירים שיכניסו אתכם לאווירה. צילום: fotolia

מסביב למדורה: השירים שיכניסו אתכם לאווירה

היום בערב נצא לחגוג את אחד החגים הכי אהובים עלינו בשנה עם מדורה, חברים טובים וכמובן מרשמלו. כדי שתיכנסו כבר מעכשיו לאווירה, אספנו לכם חמישה שירים לוהטים כמו תפוח אדמה!

ל"ג בעומר הוא אחד החגים הכי אהובים עלינו. הוא כולל מפגש עם חברים ואנשים הקרובים אלינו, מדורה ואוכל מגניב. אבל איך אפשר לעשות מדורה בלי קצת מוזיקה? במיוחד לחג אספנו לכם חמישה שירים שיכניסו אתכם לאווירה ויעשו לכם קצת חם בלב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Girl On Fire

השיר Girl On Fire הוא לגמרי שיר שכל אחת צריכה לשמוע בל,ג בעומר וגם בכל יום רגיל' כדי להזכיר לעצמכן שאתן עושות עבודה טובה וממש כמו האש אתן מסוגלות כל תקרת זכוכית שיציבו לכן בדרך.השיר שבוצע על ידי אלישיה קיז נותן השראה לנשים ברחבי העולם ומזכיר להן שהן מעולות במה שהן עושות כבר שש שנים ואנחנו בטוחים שהוא ימשיך לעשות את זה עוד הרבה שנים. אז שימו אותו ברמקולים ותזכירו לבנים שאנחנו טובות לפחות כמוהם.

 

אש 

שירו של רמי קליינשטיין אש הוא אחד השירים שהכי רלוונטים לחג הזה! הוא קצבי ומעולה ולגמרי מתאים לאווירה הכיפית של המדורה.

 

Just Like Fire

שירה של פינק היה גם שיר הנושא של סרט הדיסני "אליס בארץ הפלאות 2: מבעד למראה". זה שיר עם המון קסם כיאה לדיסני, אך עם זאת הוא מאוד מעצים ומעורר השראה, השיר קורא לכולנו "לשרוף" את הדרך שלנו, להרגיש משוחררים ומלאי ביטחון. אנחנו לגמרי ממליצים לכם לשמוע אותו במיוחד בחג הזה.

 

Set Fire To The Rain

את השיר הבא אין אחד שלא מכיר, במיוחד בשל העובדה שמדובר בשיר של אחת מהזמרות הגדולות בכל הזמנים - אנחנו כמובן מתכוונים לאדל. את השיר הזה כתבה הכוכבת בעצמה בעקבות חוייה של אהבה נכזבת. הדוברת בשיר, ואולי כך היה גם במציאות, עושה את הבלתי אפשרי ויוצאת ממערכת יחסים שלא טובה לה כשהיא מדמה את הקושי להבערת אש בגשם ומזכירה לנו שאש נועדה גם כדי לשרוף דברים בחיים שלנו שלא עושים לנו טוב. (ובכן, הכוונה מטאפורית, כן?)

 

אש #2

גם למשה פרץ יש שיר בשם "אש", אבל הוא לוקח אותה למקום אחר - האש שבלב שלנו. מילות השיר מתכוונות לאש הבוערת לו בלב כשהוא ניגש לבחורה שהוא אוהב. הוא מתאר את הלחץ והפרפרים שמתרוצצים לו בבטן כאש פנימית שבוערת בתוכו. אז שימו את השיר הזה ברמקולים ותגשו לבחורה שאתם אוהבים ותזמינו אותה לצאת, מה כבר יש לכם להפסיד? 

 



תגובות