סיכומוזיקלי: נינט חוזרת לטלוויזיה עם שיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: נינט חוזרת לטלוויזיה עם שיר חדש

שבוע אש במוזיקה: פספסתם את הסינגלים החדשים שיצאו או הסרטונים המוזיקליים שרצו ברשת השבוע? קבלו סיכום מיוחד לכבוד הסופ"ש והפעם: סטטיק ובן אל נותנים הצצה, שיר החתונות החדש ומי כוכבי הרשת שהוציאו סינגל קיץ?

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

חן צימרמן ונוי אייזן - "בא לה על הוואי"

הצמד שהתחיל ברשתות החברתיות וכבר מזמן פרץ לתודעה שלנו עם להיטים כמו "הכל שטויות" ו"הולה בוניטה" הוציאו השבוע את הסינגל הרביעי שלהם: "בא לה על הוואי".

השיר, שנכתב והולחן על ידיהם הוא שיר קיץ שמח שמלווה בקליפ צבעוני. המילים של השיר פשוטות ולא מנסות להיות עמוקות מדי, אלא להקליל את האווירה ולכן הופכות את השיר לקליט וממכר. בסך הכל, זה שיר קיץ כיפי וקליל שנחמד לשמוע. למרות זאת, הוא קצת יותר מידי אלקטרוני וטכני וגורם לנו לחשוב על איזה שיר אחר הוא מזכיר לנו.

 

לסיכום: שיר קיץ כיפי, אבל לא יותר מזה ★★★★ 

 

FADEOUT  מארח את עמית שקל - "If You Love Me"

שיתוף פעולה מעניין בין FADEOUT, ה-DJ המצליח בן ה-17 שהוציא אלבום ובין עמית שקל, שמוכר לנו מ"הכוכב הבא" ומהקאברים הרבים שהוציא ועבורו זה סינגל ראשון. 

השיר "If You Love Me" מצליח לרגש וגם לרצות לגרום לנו לרקוד בבת אחת. השיר מיוחד ושילוב עם הקול המרענן של עמית גורם לנו לרצות לשמוע את הלהיט בריפליי.

 

לסיכום: שיתוף פעולה מוצלח! ★★★★★
(גילוי נאות: שקל היה כתב המוזיקה של פרוגי)

רינת גבאי - "בן יהודה"

את רינת אנחנו מכירים בעיקר בתור כוכבת ילדים, אך למעשה כבר שנים שהיא משחררת סינגלים גם לקהל הבוגר יותר וכאלו המוכיחים שהיא גם קול גדול. השיר החדש שלה, "בן יהודה", הוא שיר בוגר ויפייפה. הקול שלה גבאי לגמרי מצמרר, מרגש והשיר משאיר טעם מתוק.

 

לסיכום: מומלץ לשמוע! ★★★★★

רן שפיר - "שמלה לבנה"

רן שפיר כבר שנים נמצא בתעשייה, בעבר השתתף ב"כוכב נולד" ובשנים האחרונות הוא בהחלט מצליח לפרוץ ולייצר להיטים כמו  "כמה דקות"  ו"דמעות בעיינים". השבוע שפיר הוציא את הסינגל החדש שלו "שמלה לבנה". כפי שכבר מובן משם השיר השיר מיועד לעונת החתונות הגדולה שכבר מתחילה עוד רגע. שיר חופה קלאסי, מרגש וכזה שמכניס לאווירה (ולחופה כמובן). הקליפ עצמו מתעד הצעת נישואין אמיתית לחלוטין - מדובר בהצעת הנישואין של מאצ' לבת הזוג המפורסמת אדל בספלוב.

 

לסיכום: מרגש בטירוף ★★★★★

נינט טייב - תיל

שנת 2017-18 היא לגמרי השנה בה נינט חזרה אל החיבוק הגדול של הקהל. מאז "ים של דמעות" המחודש, היא מחזקת את עצמה בשנית אצל הקהל המקומי שלמד לחבק חזרה את הסגנון הרוקיסטי של טייב. אתמול (ה') זו שחררה סינגל חדש בשם "תיל" המשמש גם כשיר הנושא לסדרה החדשה בכיכובה - "בשבילה גיבורים עפים".

את "תיל" כתבה טייב בעצמה והלחין הזמר שהוא גם חבר טוב, דודו טסה. מדובר בסינגל שהוא רוק רגוע, הפתיחה שלו והבתים קצת קשים למי שלא חובב את הז'אנר שאולי יחשבו שהוא טיפה משעמם, אך הפזמון הנוגע משלב בתוכו אלמנטים של מוזיקה ים תיכונית - מה שמנגיש אותו גם למי שלא מתחבר לרוק. המילים של השיר מרגשות, אבל איכשהו החיבור בקולות הנשמה ובפזמון ששר בכאב מסולסל שלא שמענו מטייב זמן רב הם אלו שעשו פה את העבודה.

 

לסיכום: עוד קצת מהפזמון, בבקשה!★★★★ 

שווה האזנה

בן אל וסטטיק הוציאו לאחרונה הצצה לשיר החדש שלהם - "Kawaii". השיר הולך להיות בסגנון יפני ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע אותו במלואו כבר ביום ראשון.

 

שווה לדעת

אומנם זה לא קרה השבוע, אך לקראת השתתפותה של הזמרת אלני פוריירה באירוויזיון בשבוע הבא, החלטנו להביא לכם עובדה מעניינת במיוחד. הלהיט האהוב של נועה קירל וסטפן, "טיקיטאס" מבוסס בכלל על שיר יווני של פוריירה. מה שמשעשע זה שהגרסה הישראלית יותר נצפת מהגרסה היוונית (ולדעתנו גם טובה יותר, כן?). אגב, אותה כוכבת מיוון עשתה גם הפוך ובעבר עשתה גרסה משלה ל"גולדן בוי" (זאת לאחר שמדינתה העניקה לנו רק נקודה אחת באותו האירוויזיון).

 
והנה גולדן בוי
 
תגובות