טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ג'סטין ביבר. צילום מסך מהאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ג'סטין ביבר

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו,ליאב דר , בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - ג'סטין ביבר

הילד הקטן שהעלה סירטון ליוטיוב בו הוא שר כבר ממזמן חצה את גבולות היוטיוב והפך לאחד מכוכבי הפופ המובילים בעולם ואפילו יצא לו לבקר בישראל לפני כשנה. היום, אספנו לכם את 5 השירים האהובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

one love

היה שירו הראשון של גסטין, שיצא לאחר שסקוטר בראון גילה אותו הוכיח לכל העולם מהשנייה הראשונה שהילד הקטן הזה הוא משהו שלא נתקלים בו בכל יום. השיר כבר מצעדים ולבבות בכל העולם והגדיל משמעותית את קהל המעריצות שלו. וכמובן שגם מספר מטורף של יותר מחצי מליאריארד צפיות ביוטיוב. השיר גרם לכולנו להבין שיש בגסטין משהו מיוחד ושצופה לו עתיד גדול ולא טעינו! זו הייתה רק ההתחלה בדרך שעדיין לא הגיעה לשיאה.

 

baby

כמובן שנכניס לרשימה שלנו את השיר שנתקע לכולנו בראש איי שם בשנת 2010 ומאז סרב לצאת, השיר נעשה בשיתוף עם הראפר האמריקאי לודקריס שלגמרי הפך את השיר למעניין יותר. השיר הפך לאחד השירים הכי מצליחים בכל הזמנים במהרה ועם כמעט שני מליארד צפיות כל ילדה בעולם רצתה להיות ה"baby" של ג'סטין אנחנו אפילו לא צריכים להמליץ לכם לשמוע אותן אנחנו בטוחים שאתם כבר מזמזמים אותו בראש.

 

 Beauty and the beast

הבא בתור הוא שיתוף האגדי של גסטין עם ניקי מינאג', שאף לקחה חלק בכתיבתו של השיר. השיר לקח חלק באלבומו השלישי של ביבר, הוא הגיע למקום החמישי במצעדי הבילבורד בארה"ב ולגמרי בצדק, הוא אחד השירים האהובים עלינו של גסטין בעיקר כי השילוב בינו לבין ניקי יוצר משהו סופר מגניב ומיוחד. איזה כיף שמאז הוא רק הלך והשתפר.

 

 what do you mean?

נמשיך עם עוד להיט שגם הוא צבר כמעט שני מליארד צפיות. גם בשיר הזה לקח ביבר חלק משמעותי בתהליך הכתיבה ויש שאומרים שכתב את השיר בהשראת מערכת היחסים שלו עם הזמרת המצליחה סלינה גומז. השיר פופי וקצבי והרבה אנשים יכולים להתחבר לנאמר בו, כל הגורמים האלה יחדיו יצרו להיט מטורף שאף הגיע למקומות הראשונים במספר גדול של מצעדים בארצות הברית ובשלל ארצות.

 

sorry

זהו אחד מהשירים האחרונים שהביא ביבר לחיינו, השיר לקח חלק באלבומו הרביעי של הזמר וכבש כל תחנת רדיו בישראל, הוא מכר יותר מעשרה מליון עותקים דיגיטלים באינטרנט והיה לאחד השירים הנמכרים ביותר אז אם במקר לא משעתם אותו לאחרונה, או בכלל, לכו על זה ממש עכשיו!

 



תגובות