אחרי הסערה: עדי ביטי בסינגל חדש עם מחווה לריטה. צילום מסך מיוטיוב

אחרי הסערה: עדי ביטי בסינגל חדש עם מחווה לריטה

אחרי תקופה לא פשוטה, משחררת הבוקר עדי ביטי סינגל חדש, שמשלב אלמנטים ים תיכוניים ומציג לנו צד בוגר ואחר של הזמרת המוכשרת

עדי ביטי עלתה לכותרות בתקופה האחרונה בהקשר שאולי הייתה מעדיפה לשכוח, והבוקר (ג') היא חוזרת אלינו עם סינגל חדש ובוגר יותר. כמו זמרות צעירות אחרות שמחפשות להראות גם את הצד הבוגר שלהן ולא לקשר את שמן רק לקהל של ילדים ונוער- כך עושה גם עדי ביטי, שהתגלתה ב"בית הספר למוזיקה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הסינגל החדש של ביטי, "קהירו", מביא צד חדש ומסקרן יותר של הזמרת, והוא שם בצד את הטייטל של הילדה הקטנה והמתוקה מתכנית הריאליטי. על המילים, הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראים מורן דוד ועידו אוחיו, שאחראים ללהיטים גדולים של זמכים מוכרים כמו הראל סקעת, שירי מימון וריטה - לה היא אף עושה מחווה בסינגל החדש. "קהירו" משלב בתוכו סימפול מתוך השיר של ריטה, "הנסיכה והרוח״, שיצא לפני שני עשורים בדיוק. 

האזינו לשיר של ריטה

 

מאז הפריצה של ביטי לחיינו, היא כבר הספיקה לעבור כברת דרך ארוכה, להוציא מספר להיטים כמו: "ביט הביטי", "חשה" ו-"רגאביטי"; להצטלם לקמפיינים ולהנחות לצדו של טל מוסרי את התכנית "צ'מפיונסניק" שמשודרת בערוץ ניקלודיאון.  

עדי ביטי מסרה: "במשך חודשים ארוכים ישבתי בבית וחרשתי את האולפנים כדי לחפש ולמצוא את השירים שאתחבר אליהם ברמה האישית. אני מאמינה שכל אמן זקוק לזמן החיפוש הזה לעצמו לטובת ההתפתחות האישית והמקצועית שלו. החיבור לעידו ומורן מרגיש לי נכון עבורי, היום כשאני קרובה ל-17 ואחרי שצברתי קילומטראז' לא מבוטל של הקלטות והופעות – אני מרגישה ומאמינה שהמוזיקה הנוכחית שלי מוציאה אותי במודל של נערה בוגרת עם DNA מוזיקלי משלי".

 

 

 

 

 

 



תגובות