משגעת את כולם: אגם בוחבוט בסינגל קייצי וגאה. צילום: אלי בוחבוט

משגעת את כולם: אגם בוחבוט בסינגל קייצי וגאה

הבוקר (ג') הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט, שחררה את הסינגל החדש שלה - "Loca" שישמש כשיר הגאווה הרשמי של 2018, כל זה כשהיא רק בת 14

בשנים האחרונות אגם בוחבוט לא מפסיקה לכבוש יעדים והישגים שונים. אחרי קמפיינים מצליחים, להיטי ענק, הנחיה בערוץ הילדים ומגעים לשיפוט וסגירת מעגל עם "בית הספר למוזיקה", נבחרה הכוכבת בת ה-14 לשיר את שיר הגאווה של 2018 שהשתחרר הבוקר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש נקרא "Loca" ובוחבוט מפגינה את קולה המיוחד שגם קצת התבגר. את המילים כתב לא אחר  מאשר המורה מ"בית ספר למוזיקה", משה פרץ, יחד עם אבי אוחיון שאחראי על שלל שירים של האומנים הגדולים והשניים קלעו גם הפעם. את השיר תבצע בוחבוט על הבמה המרכזית של  מצעד הגאווה אשר ייערך ב-8 ליוני.

 
 
כמו כן, הקליפ שצולם בפארק המים  גרם לנו להרגיש שאכן הקיץ התחיל, אין ספק שהלוקיישן שנבחר נתן טאצ' נוסף לשיר. וכמובן שאי אפשר להתעלם מהאורח המפתיע בתחילתו, נונה שאלנט (רוני שוקרון) שהוסיף לצבעוניות שיש מסביב. בנוסף, הרקדנים עשו עבודה נהדרת ונתנו לשיר מקפצה נוספת. בקיצור, אין לנו ספק שמדובר בלהיט הבא. 
 
על הבחירה בה לשיר סיפרה בוחבוט: "בדור שלי כבר לא עושים עניין מנטייה מינית, כל אחד יכול לאהוב את מי שהוא רוצה ולעשות מה שבא לו. אנחנו דור שמרוכז בעצמו ובמה שבאמת חשוב בחיים שזה בעיקר שמחה, אהבה ואושר".
 
© אלי בוחבוט

 

תגובות