טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עידן רייכל. צילום: רפי דלויה

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עידן רייכל

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נוי נוריאל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - עידן רייכל

עידן רייכל פרץ אלינו כיוצר ומלחין. מאז זכה להצלחה גדולה והגיע למצעדי הפזמונים ,למספר אלבומים, סינגלים מוצלחים ושיתופי פעולה עם זמרים רבים. רייכל המשיך את דרכו עם האלבום המוכר ״הפרוייקט של עידן רייכל״  שהלחין וכתב. מעבר לכל הטוב הזה, נודע לנו שהזמר האהוב ישתתף בפסטיגל הקרוב. לכבוד הידיעה המשמחת, הכנו עבורכם את רשימת השירים הטובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ממעמקים

השיר הראשון ברשימה שלנו הוא ״ממעמקים״  שלקח חלק מהאלבום השני של הזמר וזהו השיר היחיד באלבום  שרייכל שר אך ורק בעצמו. השיר זכה למליוני צפיות ולהצלחה גדולה. בנוסף, הוא נכנס למקום  הראשון במצעד  הפזמונים של  ״רשת ג׳״ וב"מצעד העשור". השיר כיפי לשמיעה ורייכל ביצע אותו נהדר.

 

שובי אל ביתי 

״שובי אל ביתי״ הוא שיר שיצא כחלק מהאלבום ״ממעמקים״ את השיר רייכל כתב והלחין בעצמו. ניתן לשמוע כי השיר פותח בקטע דיבור באמהרית, מה שהוסיף לאופי של השיר. בנוסף, הוא היה הסינגל החמישי והאחרון באלבום. מדובר בשיר שקט, רגוע ומרגש כאחד.

 

אם תלך

״אם תלך״  צבר מליוני צפיות ביוטיוב ואהבה גדולה מאז שיצא ועד היום. בנוסף, זכה בתואר שיר השנה ב"גלגלצ" וב"רשת". השיר לקח גם הוא חלק מאלבום הבכורה ״הפרוייקט של עידן רייכל״. הסולנית בשיר היא דין דין אביב ששרה עם ליווי גיטרה וזאת בכדי להבליט את קולה של אביב. השיר מצויין ומבוצע מעולה.

 

 עכשיו קרוב

 השיר ״עכשיו קרוב״ הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום הרביעי ״רבע לשש״. את השיר הלחין וכתב רייכל בעצמו, כיאה לזמר. בנוסף , השיר זכה לשיר הכי מושמע במצעדי מדיה פורסט וכבש  את מצעדי הפזמונים  ב״רשת ג׳״   ובגלגלצ. השיר ממכר ונוסטלגי ואנחנו עפים עליו בכל פעם מחדש.

 

 שאריות של החיים

השיר החמישי והאחרון ברשימה שלנו הוא ״שאריות של החיים״ שיצא כחלק מהאלבום השלישי  ״בין קירות ביתי״. השיר זכה להצלחה מסחררת והצליח להגיע למצעדי הפזמונים.  מדובר בשיר קצבי ומרגש  וגורם לרצות  לשמוע  אותו שוב ושוב ללא הפסקה.

 
תגובות