לופר ומייקל ג'קסון: כך השיק אליעד את אלבומו השלישי. צילום: ליאור כתר

לופר ומייקל ג'קסון: כך השיק אליעד את אלבומו השלישי

אמש (א'), השיק אליעד נחום את אלבומו השלישי שנקרא "תמיד חלמתי", במופע שהכנותיו נערכו כשנה והציפיות אליו היו גבוהות מתמיד. אז מה חשבנו עליו?

כבר כמעט חמש שנים שאליעד נמצא ברשימת הטופ של הזמרים המוצלחים והטובים ביותר במוזיקה הישראלית. עם מספר לא מבוטל של שירים מאחוריו, שזכו להצלחה מהירה ומסחררת, קול כובש, וגל מעריצים ומעריצות, השיק אמש (ש') אליעד את אלבומו השלישי, "תמיד חלמתי" (שזכה כשיר השנה של גולשי פרוגי) בהופעה חגיגית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יחד איתנו, הגיעו למופע אמש, ג'ורדי, חנן בן ארי, סאבלימינל, לי בירן, שמעון בוסקילה ועוד. את המופע המרגש פתח אליעד לבד על הבמה, בסולו תופים שהעלה לכולנו חיוך עצום על הפנים. במעבר ישיר, עבר לשיר את "סוף השבוע", ובין רגע סחף איתו את כל הקהל, שקמו ושרו יחד איתו. ברצף משם, שר את השירים "זורם לי בדם", "מיאמי" ו"מתוק שמרלי", שגרמו לכל הקהל להרגיש ממש בתוך ההופעה, ועשה לכולם שמח.

מיד לאחר מכן, שר אליעד את השיר "שמיים", שהביא לבלבול הקהל כי הרי - הם לא שמעו את השיר מעולם. מיד לאחר השיר הציג אליעד כי זה הוא שיר חדש, וגרם לכל הקהל להתלהב. את השיר, כתב והלחין אליעד בעצמו, והיום (ב'), הוא שחרר אותו רשמית והוסיף לו קליפ שמאוד מזכיר לנו את הסגנון של הקליפים הקודמים שלו שגם הם צולמו בחו"ל.

שמיים. באדיבות אור מרמלשטיין ו-ROMS
 

מה שהיה מיוחד במופע הזה, הוא קטעי הקישור של אליעד. מנגינות סולו של כלי הנגינה השונים, קטעים של חושך ואור שממש הכניסו את כל הקהל לאווירה טובה של הופעה. בנוסף על כך, היו המון קטעי רגאי של בוב מארלי ומייקל ג'קסון, ואף באמצע ההופעה עלה אליעד בלבוש ממש כמו של מייקל, ורקד לצלילי שיריו, ממש כמוהו, מה שהצחיק את כל הקהל ולא נתן לחיוך לרדת מהפרצוף.

"העבודה על האלבום החדש הייתה מאתגרת ומהנה בצורה בלתי רגילה, במיוחד העבודה על המופע החדש, פשוט אושר צרוף, הרגשתי שמי שהגיע להופעה הבחין בזאת גם" סיפר לנו נחום על העבודה באלבום השלישי והוסיף: "נפתחתי לעוד סגנונות מוזיקליים שונים, שיתופי פעולה מיוחדים ונגעתי באיזורים קצת שונים מהרגיל, אז מהבחינה המוזיקלית בוודאי, ושוב המופע! הבאתי לשם את ההשפעות שלי וכל סגנון מוזיקלי שגדלתי עליו אי פעם. אני אבא גאה". 

ההשראה שלו
ההשראה שלו © אור גפן

בין השירים, חשף אליעד עוד שיר חדש מהאלבום, שנקרא "דיברנו". גם את השיר הזה כתב והלחין אליעד יחד עם תמר יהלומי. במהלך השיר, אף על פי שהקהל לא הכיר את השיר, הרגיש כאילו שמעו אותו כבר המון פעמים, וזאת בגלל קולו הכובש של אליעד שסחף את כולנו.

© אור גפן

בחלק הזה של המופע, אליעד בא קדימה, לקהל, ואחריו בא אור, המנהל האישי שלו, שסיפר לו כי אלבומו החדש, שיצא לשוק ממש לפני מספר שבועות, זכה באלבום פלטינה, והעניק לו את הפלטינה. אחרי התרגשות גדולה בקרב אליעד ובקרב הקהל, הציג אליעד את הלופר שלו, (כן כן, ממש כמו של נטע), ויחד איתו ביצע את השיר "Havana", בביצוע מיוחד, רק אליעד, גיטרה והלופר. עוד מיוחד במופע היה העיבודים המוזיקלים לשירים המוכרים. ביצוע אקוסטי לשיר "נוסע", ביצוע של רגאי לשיר "תמיד חלמתי" שסגר את המופע, ועוד.

"מתרגשים ביחד איתו" © אור גפן

שאלנו את אליעד - האם בעקבות ההצלחה של סטטיק ובן אל, והנצחון של נטע, יש לו חשק למשהו מעבר לים?
"קודם כל, מבורך!" ציין הכוכב: "שיששיכו לתת בראש זה עושה טוב לכולנו. ולגבי החשק שלי, אני עושה איתו כבר הרבה דברים...המשך יבוא".

לסיכום, מופע ההשקה של אליעד העלה בנו חיוך, גרם לנו להתרגש ביחד איתו, ועשה חשק לעוד הרבה ממנו, מהיצירות שלו והמיצירתיות הבימתית שלו. 

איחוד שתמיד ירגש
איחוד שתמיד ירגש © אור גפן
תגובות