אנריקה איגלסיאס בישראל: יחס אישי והופעה מקפיצה. צילום: סיוון פרג'

אנריקה איגלסיאס בישראל: יחס אישי והופעה מקפיצה

הזמר הלטיני הופיע אמש (א') בפארק הירקון בת לאביב וגרם לקהל הישראלי לקפוץ ולהתאהב מחדש; רגע השיא של הערב: טריו עם רותם כהן ודאסמר בואנו. ביקורת הופעה

אנריקה איגלסיאס, זוכה פרס הגראמי שעומד על יותר משני ביליון צפיות ביוטיוב, הגיע אמש (א׳) להופיע בישראל בפעם השלישית ושוב כבש את הקהל המקומי וגרם לנו להזיז את כל הגוף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתחיל עם מופע החימום של איתי לוי, שאמנם הקפיץ את כל הקהל, אבל בגלל ריבוי הופעות חימום, נראה היה כי חימם בכלל את רותם כהן, שעלה מיד אחריו. בכניסתו של רותם כל הקהל הרים ידיים, צרח ולא הפסיק לצלם סרטונים של הופעתו, כמעט כמו מה שקרה כמה דקות לאחר מכן בהופעה של הזמר הלטיני.

אחרי איחור אופנתי של חצי שעה, אנריקה איגלסיאס נכנס אל הבמה לצלילי השיר “I’m a freak” ולצלילי השאגות של הקהל הישראלי, לבוש בבגדי ההופעה ה״רגילים״ שלו (כובע, חולצה ומכנס שחורים) והצליח לכבוש במהרה את כל הקהל.  איגלסיאס המשיך עם השירים “I like how it feels” ו”Heartbeat” כשבין לבין זרק ״לילה טוב תל אביב״ ונתן יחס לכל הקהל שהגיע במיוחד כדי לראות אותו.

© סיוון פרג'

 

מהשירים המקפיצים, הזמר הלטיני עבר לגרסה אקוסטית לשיר “Duele el corazon” וריגש את הקהל כולו. לאחר מכן אנריקה עבר לבמה קטנה יותר שהוקמה באמצע הפארק, ושם שר כמה שירים עם זמרת הליווי, שהפתיעה עם קול מרגש.

לאחר השיר הציג את הלהקה שלו והתייחס במיוחד לגיטריסט הישראלי שחר (שון) הורביץ שמלווה אותו שנים בהופעותיו. אנריקה הודה לקהל שהייתה לו הזכות להגיע לישראל בפעם השלישית. ההופעה המשיכה והזמר לא הפסיק לגשת אל הקהל, לשיר יחד איתו, להצטלם ולהפעיל אותו.

הפעיל את קהל
הפעיל את קהל © סיוון פרג'

לאחר הפסקה של כמה דקות החל הרגע שכולם חיכו לו, טריו משותף של רותם כהן, היוצר דסמר בואנו ואנריקה בכבודו ובעצמו, לשיר ”Subeme la radio”. הקהל הריע בכל כוחותיו לזמר הישראלי, ובסוף השיר הרימו השלושה את דגלי ספרד וישראל מחוברים יחד.

© סיוון פרג'

כהרגלו של הזמר, הועלתה אל הבמה נערה בזמן ששר את שיר האהבה ״Hero”. הנערה התרגשה מאוד עד לדמעות, ולא הפסיקה להצטלם ולהתחבק עם אליל הבנות. לאחר השיר, אנריקה לקח לעצמו כמה דקות, נשכב על הבמה ומיד לאחר מכן סיים את ההופעה עם השיר ״I like it”. למרות שהקהל חיכה במתח דקות ספורות בתקווה להדרן, הדבר לא קרה.

התרגשות
התרגשות © סיוון פרג'

ולשאלה הגדולה ביותר, האם היה פלייבק? אז אמנם הזמר שר בעצמו, אבל התלווה אליו פלייבק שנשמע בעיקר כאשר היה עסוק עם הקהל. אז לסיכום, הייתה הופעה מקפיצה ביותר, אנריקה אמר ״תודה״ ״שלום״ ו״תשירו״ בעברית, מה שעזר לו לכבוש את הלב הישראלי (לא שלפני זה הוא לא הצליח, כן?). ההופעה התלוותה באפקטים של עשן ואש, והיחס האישי של הזמר לקהל ולישראל ריגש וגרם להתלהבות רבה.

© סיוון פרג'

אנחנו מחכים כבר להופעה הבאה של הזמר ומקווים שיעלה גם אותנו לבמה יום אחד...



תגובות