חיבור מפתיע: עילי בוטנר ואביב אלוש בשיתוף פעולה מיוחד. צילום מסך מיוטיוב

חיבור מפתיע: עילי בוטנר ואביב אלוש בשיתוף פעולה מיוחד

עילי בוטנר מוכר כאמן שאוהב לשתף פעולה עם אחרים, אך בכל זאת הופתענו כשהשתחרר הבוקר (ד') סינגל משותף שלו ושל השחקן האהוב אביב אלוש

את עילי בוטנר כולנו מכירים כבר ממזמן, הפרויקט שהקים "עילי בוטנר וילדי החוץ" הבהיר לנו אין ספור להיטים בינהם "תם ולא נשלם" ו"רץ אלייך" ואף הוציא שלל שירים מוכרים בעצמו כמו "שווים" בו שיתף פעולה עם רן דנקר. עילי ידוע כיוצר שעושה אין ספור שיתופי פעולה אבל הפעם הוא החליט להפתיע אותנו כשפנה ללא אחר מאליל הבנות הנוכחי - אביב אלוש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאז הופעתו בסדרה "להיות איתה" אלוש הפך לאחד השחקנים המצליחים בארץ, הוא תמיד התעניין במוזיקה אך מעולם לא עשה משהו עם אהבתו ליצירה, בוטנר קרא על כך בראיון עם אביב לפני שנתיים והחליט שהוא רוצה ליצור איתו משהו, הוא פנה לאביב והיום הם מביאים לנו את שירו הראשון של אביב. 

 

שמו של השיר הוא "הכי קרוב אלייך" והוא נכתב על ידי השניים במסגרת עבודתם המשותפת עליו. הסינגל המשותף הוא שיר אהבה אך אל תצפו למשהו קיטשי ועדין, הוא בועט וקצבי ובניגוד לשירי אהבה שבדרך כלל מורכבים מאותן מילים בנוסח אחר מילותיו מיוחדות ובולטות בנוף. אלוש מתגלה כזמר מעולה ושילובו עם בוטנר חכם ומביא משהו מאוד מיוחד.  

© צילום מסך מיוטיוב

לשיר מצורף קליפ שצולם במדבר הכל כך יפה שלנו בו השניים נוסעים במכונית ופוגשים במהלך הדרך אנשים ששרים איתם את השיר, ואם עדיין לא הבנתם עפנו על השיר ואנחנו לגמרי מקווים לשמוע את אביב יוצר עוד מוזיקה ורצוי עם אנשים מוכשרים כמו עילי. כזכור, גם דנקר שיתף פעולה עם בוטנר כשהיה בשיא הפופולריות שלו כשחקן נחשק, כך שאנו מקווים שגם מכאן יצאו עוד להיטים משותפים שישארו כאן.

 

 

תגובות