שילוב נכון: הדואטים הישראלים המוצלחים ביותר. צילום: תומריקו

שילוב נכון: הדואטים הישראלים המוצלחים ביותר

לאיזה זמר מצליח חבר עומר אדם? לאיזו זמרת חבר חן אהרוני ?ואיך קשורים הסגנונות של אליעד נחום ושל שמעון בוסקילה? ממש כך. קבלו את רשימת הדואטים המוצלחים ביותר

מה שאנחנו הכי אוהבים בשיתופי פעולה זה שכל הסגנונות יכולים להשתלב כאן בצורה הטובה ביותר ואפילו להפתיע אותנו. אספנו עבורכם את הדואטים המוצלחים ביותר שנתקלנו בהם לאחרונה.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לנשום

איך שני סגנונות יכולים להשתלב אתם שואלים? אליעד נחום ושמעון בוסקילה מוכיחים לנו שזה אפשרי והרבה מעבר לזה. את הדואט שלהם "לנשום" כתבו יוסי גיספן ונחום בעצמו והלחינו בוסקילה ונחום. הסינגל צבר אהדה גדולה מצד הקהל התומך של השניים ואף צבר למעלה משני מליון צפיות ביוטיוב עד כה.

 

לא הפסקתי לחפש אותך

שליט המוזיקה הים תיכונית ושליט המוזיקה הישראלית שיתפו פעולה בצורה יוצאת דופן ומפתיעה במיוחד בסינגל "לא הפסקתי לחפש אותך", שהפך בזמן קצר לאחד הלהיטים האהובים ביותר בישראל. הוא זכה למעל לאחד עשר מליון צפיות ביוטיוב. מדובר באחד השילובים המוצלחים ביותר שיצאו לאחרונה, ארצי מגלה צד ים תיכוני וכך גם אדם שמגלה צד קלאסי יותר מבדרך כלל.

 

נשימה

יוצא הריאלטי "הכוכב הבא" האהוב, חן אהרוני, חבר לזמרת והפרטנרית: אסתי גינזבורג ויחד יצרו סינגל לא פחות ממעולה. הסינגל יצא בשנת 2010 ואנו בטוחים שתסכימו איתנו שהוא אהוב באותה המידה עד היום. בנוסף, אהרוני בחר לשיר אותו בגמר התכנית והגיע למקום השלישי והמכובד בגמר. לפעמים הישן מנצח, לא ככה?

 

כל העיר שלנו

בניגוד לעומר אדם, בן זקן שיתפה פעולה עם זמר בסגנון המוזיקלי שלה- ים תיכוני והוא לא אחר מפאר טסי שעלה על הגל גם הוא בשנה האחרונה. הסינגל "כל העיר שלנו" הגיע אלינו לפני כשנתיים וצבר עד כה כשישה עשר מליון צפיות. השילוב בין השניים עבד ויחד יצרו סינגל ים תיכוני מקפיץ במיוחד.

 

הכי קרוב אלייך

שלא תחשבו ששכחנו את הסינגל האהוב שיצא ממש לא מזמן לעילי בוטנר. אחרי מספר שיתופי פעולה מצויינים עם זמרים אהובים (בניהם נינט ורן דנקר) חבר בוטנר לכוכב אביב אלוש. אז כן, כפי שכבר הבנו אלוש לא רק מכבב על מסכי הטלוויזיה שלנו מידי ערב, הוא גם זמר פשוט מעולה. אמנם גם הפעם לא שמענו את קולו של בוטנר, אך כיאה לאמן והיוצר, אי אפשר בלעדיו! קיימת דינמיקה יוצאת מן הכלל בין השניים ואנחנו עפים על התוצאה. אז מתי סינגל נוסף של השניים? גם אנחנו רוצים לדעת.

 

 

 

 
תגובות