טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לירן דנינו. צילום מסך מאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לירן דנינו

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של לירן דנינו

לירן דנינו הוציא רק אלבום אחד (ועוד סינגלים בנוסף לאלבום) במהלך הקריירה שלו (שהתחילה לפני 9 שנים) בראליטי "כוכב נולד" שם הגיע למקום הרביעי. הוא אמנם לא עלה לגמר התכנית אך הוא זכה להצלחה גדולה גם בלי ההשתתפות בגמר התכנית. דנינו זכה בפרסים רבים והופיע ברחבי הארץ בהופעות SOLD OUT. בשנים האחרונה דנינו עשה הפסקה (לא רצויה) מהמוזיקה כאשר גילה כי בגרונו יש יבלות אשר מנעו ממנו לשיר תקופה ארוכה (כמעט שנתיים).

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

"חוזר למציאות"

בשיר "חוזר אלייך" אנחנו מגלים קו חדש מדנינו, השיר לא עדין במיוחד והוא מצליח להביא את דנינו למקומות חדשים וטובים לא פחות מהקו הרגוע. השיר מצוין, הוא כיפי להאזנה, ממכר ובעיקר סוחף, יש בו שילוב מעולה של מילים, לחן ובתוספת קולו של דנינו אנחנו מקבלים חבילה מוזיקלית מושלמת. ללא ספק אחד הישרים הטובים ביותר במהלך הקריירה של דנינו שהצליח להביא כאן משהו חדש, שונה ועם זאת לשמור על הדרך המוזיקלית שלו בצורה יפייפיה. 

 

 

"ללכת"

"ללכת" הוא אחד השירים היותר מזוהים ומוכרים של דנינו, השיר נעים להאזנה והוא לגמרי אחד השירים הטובים של דנינו.יש בו משהו עדין, אמיתי ודנינו מבצע אותו בצורה יחודית שללא ספק עושה את השיר לטוב כל כך. את השיר אגב כתב והלחין אורי בן ארי (מ"לפעמים" ו"אושר לדקה"). השיר הוא הסינגל השני בקריירה של דנינו שלגמרי לקח חלק גדול במיקום הקריירה שלו למעלה באותה התקופה.

 

"בואי"

את השיר "בואי" הוציא דנינו לפני ארבע שנים. השיר סוחף, ממכר ונעים, ולגמרי אחד השירים הטובים של דנינו. השיר-"בואי" מצליח להביא לנו משהו שונה מדנינו שמגיש לנו את השיר בצורה מדויקת ומוצלחת. השיר, לא מרדים (מה שלפעמים קורה עם המון שירים רגועים) והוא מצליח לסחוף עם המילים ועם קולו של דנינו. שיר מוצלח  וממכר גם שנים אחרי יציאתו.

 

"הרבה ממך נשאר"

"הרבה ממך נשאר" הוא ללא ספק אחד השירים הטובים ביותר של דנינו, הוא ממכר ונעים ובאותה נשימה מצליח להביא משהו אחר ושונה, הוא מיוחד כל כך ודנינו מבצע אותו בצורה אמיתית ומעולה להפליא. השיר יצא לפני כארבע שנים והוא עדיין יושב בתוך הראש והפלייליסט של רבים.

 

"סיפור ישן"

השיר "סיפור ישן" הוא שיתוף פעולה מפתיע ומעולה של דנינו עם הזמר עומר אדם.שיתוף הפעולה הצליח להפתיע רבים והוא ללא ספק היה אחד משיתופי הפעולה הטובים והמסקרנים במוזיקה הישראלית, השיר אגב יצא רגע לפני ההפסקה הארוכה שלקח דנינו מהמוזיקה.

 
תגובות