שילוב מנצח: רועי סנדלר בשיתוף פעולה עם "הברינקס". צילום מסך מהקליפ

שילוב מנצח: רועי סנדלר בשיתוף פעולה עם "הברינקס"

בשבוע האחרון נתקלנו במספר סטוריז באינסטגרם המעידים על שיתוף הפעולה של רועי סנדלר וצמד הברינקס. הבוקר (ה') משחרר הזמר את "Merci". מה חשבנו עליו? ומי האורחת המפתיעה בקליפ? האזינו

שנת 2018 לחלוטין מסתמנת כשנת ההצלחה של רועי סנדלר. במהלך השנה האחרונה הוא לא עצר לרגע ושיחרר מספר סינגלים מוצלחים שסחפו אותנו בכל פעם מחדש ובניהם: "היה לנו טוב", "משוגעת" ו"מסיכות" עליו גם הקים פרוייקט מעורר השראה. היום (ה'), משחרר אלינו הזמר סינגל חדש לצד צמד "הברינקס", מתמודדי "אקס פקטור" בשם "Merci".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדובר בשיתוף פעולה ראשון של הזמר. את הסינגל כתבו והלחינו תמר יהלומי ויונתן קלימי יחד עם אכלס אילונגה ואבי נגאש (הברינקס) ועשו עבודה יוצאת מן הכלל. הסינגל מקפיץ וקייצי במיוחד, הוא מדבר על אהבה, על האינסטגרם ומה שבניהם. הצמד (אבי נגאש ואלכס אילונגה) רק מוסיפים לאווירה בשפה הצרפתית, מה שנתן עניין וצבע לסינגל.

 

בנוסף, הוסיף סנדלר קליפ מושקע במיוחד שצולם על חוף ים לצד בני נוער רבים, שחקנים ורקדנים. ואפילו זכינו לראות לראשונה את בת זוגו של הזמר, אמה איתן. יחד יצרו מסיבה אחת גדולה ואין ספק שהיינו שמחים לשמוע יצירות נוספות של סנדלר עם הברינקס.

 

תגובות