הקול עובר במשפחה: האחים המוזיקליים של הזמרים הבינלאומים. צילום מסך מהאינסטגרם

הקול עובר במשפחה: האחים המוזיקליים של הזמרים הבינלאומים

סביר להניח ששמעתם את שם המשפחה שלהם לא פעם אחת בעקבות האחים המפורסמים שלהם, אבל את השם הפרטי שלהם כנראה שעדיין לא יצא לכם לשמוע למרות שהם לא פחות מוכשרים. הנה רשימה של מספר אחים הלא פחות מוכשרים מאחיהם הגדולים - גירסה בינלאומית

לפני כשנה הבאנו עבורכם רשימה של האחים של המפורסמים מהמדינה שלנו. היום, החלטנו לקחת את אותו הרעיון ולעשות אותו בגירסה טיפה שונה - גירסה בינלאומית. יש אין ספור דברים שעוברים בתורשה, כמו צבע העיניים, צבע השיער או תכונות מסוימות. אך יש עוד דבר שעובר במשפחה והוא הכישרון. לרבים מהזמרים שכולנו מכירים יש אחים ואחיות מוכשרים שירשו גם הם את כישרון השירה של אחיהם אך עדיין זכו רק בתואר "אח של". היום אספנו לכם את הבולטים שבהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סלונג' נואלס- אחות של ביונסה

ראשונה היא אחותה הגדולה של לא אחרת ממלכת הפופ - ביונסה. האחות החלה את דרכה כרקדנית רקע בלהקה של אחותה הקטנה "Destiny's Child" ואפילו כתבה לה כמה שירים, לאט לאט היא עשתה את דרכה לקדמת הבמה ופתחה בקריירת סולו. היא עובדת כזמרת ומול ההשוואות מצליחה להגיע להישגים מרשימים בזכות עצמה.

 

דאלאס לובאטו- אחות של דמי לובאטו

אין אחד שלא מכיר את דמי לובאטו, מה שלא כולם יודעים זה שיש לה אחות לא פחות כשרונית ממנה בשם דאלאס. שתי האחיות התחילו את דרכן כשחקניות ולאט לאט החלו לפתח קריירת מוזיקה מרשימה. אמנם האחות ידועה רק בזכות קאברים אבל היא לגמרי קיבלה את אותם הגנים הטובים של אחותה ולכן אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה שלה.

 
 

נועה וטרייס סירוס- אחים של מיילי סיירוס

אביהם של השלושה היה זמר קאנטרי מצליח מה שללא ספק השפיע עליהם מוזיקלית מגיל צעיר מאוד, טרייס סירוס היה הגיטריס של להקת "Metro Station" ונועה סיירוס החלה לפני כמעט שנתיים להוציא שירים שמצליחים במיוחד, ואחד מהם הוא עם הזמר המנוח XXXTENTACION. את מיילי אין צורך להציג אותה היא אחת ויחידה. משפחה מוזיקלית.

 

ניק- ג'ואי וקווין ג'ונאס

לא החלטנו כל כך מי מהם הוא האח הכי מפורסם אך זה לא גורע מהם כמובן, שלושת האחים התחילו בערוץ דיסני עם השירים שאנחנו גדלנו עלייהם ובאיזשהו שלב דרכם נפרדו. ניק התחיל קריירת סולו, ג'ואי עם להקת "DNCE" וקווין עם הריאלטי שלו בערוץ "!E".

 

ג'יימי לין ספירס- אחות של בריטני ספירס

בזמן שאחותה הגדולה היא ללא ספק כוכבת פופ אחת הגדולות בעולם, ג'יימי לין מוכיחה שגם היא יכולה לשיר ומדיי פעם הופיעה בברים בחול, עד שלפני ארבע שנים הוציאה אלבום בכורה בתחום הקאנטרי, ומאז לא הוציא סינגלים. אנחנו עוד מקווים לחזרה שלה לעולם המוזיקה. 

 

 

תגובות