שוברת שיאים: אריאנה גרנדה עושה היסטוריה. gettyimagrs.il/Jason Kempin

שוברת שיאים: אריאנה גרנדה עושה היסטוריה

אריאנה גרנדה שוברת את השיא של עצמה במצעדי בילבורד עם עשרה שירים ברשימה נחשבת, ולא רק זה היא הזמרת הרביעית שמכניסה עשרה שירים לקטגוריה זו. כל הפרטים

 אריאנה גרנדה לא מפסיקה לשבור שיאים, לפני כשבועיים הוציאה גרנדה את אלבומה הרביעי (“Sweetener”) שכבר ב24 שעות הראשונות שלו שבר שיא ההשמעות בשירות המוזיקה ספוטיפיי עם יותר מ15.1 מיליון השמעות. מאז הספיקה גרנדה לתת הופעה בלתי נשכחת בטקס הVMA, לתפוס את המקום הראשון ברשימת 200 האלבומים של בילבורד, והשיא / היום, להיות הזמרת הרביעית בעולם שהכניסה עשרה שירים לתרשים ה"HOT 100" של בילבורד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עשר השירים ברשימה שמיוחסים לגרנדה מחולקים לשתי קבוצות, תשעה שירים מאלבומה הרביעי של גרנדה שהם: “God Is A Woman”, “No Tears Left to Cry "“Breathin”,“Sweetener”, “Everytime”, “R.E.M”, “Goodnight N Go”,“The Light Is Coming,” ו“Pete Davidson”. השיר הנוסף של שמשלים לעשרה שירים, הוא שיתוף הפעולה מהאלבום של החברה הטובה ניקי מינאז' שנקרא “Bed”.

 

רשימת השירים והמקומות שלהם
רשימת השירים של גרנדה והמקומות שלהם © צילום מסך

כפי שכבר ציינו גרנדה היא הזמרת הרביעית שמצליחה להגיע להישג כזה מטורף, ראשונה הייתה טיילור סוויפט כאשר הכניסה לתרשים המדובר 11 שירים מתוך אלבומה "Speak Now" לפני כשמונה שנים, בנובמבר 2010. אחרייה הגיע ביונסה עם 12 שירים ברשימה הזו, לאחר שהוציא את אלבומה "Lemonade" בשנת 2016. ומוקדם יותר השנה הגיעה קארדי בי והצטרפה לבנות עם 13 שירים ברשימה מאלבומה "Invasion Of Privacy". מי שעומד בראש הרשימה כרגע הוא דרייק עם השיר "In My Feelings".

 

 

תגובות