מוזיקה בסוכה: עומר אדם הוא האושפזין המושלם. צילום מסך מאינסטגרם

מוזיקה בסוכה: עומר אדם הוא האושפזין המושלם

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והשלישי בסוכה שלנו יהיה עומר, הוא רק בן 24 והשנה שבר שיאים גדולים. אנחנו הכי נרצה לארח את הכוכב הענק של השנה אצלנו בסוכה ונשיר "כמו איזה שני משוגעים בסוכה..."

עומר אדם, זמר בן 24 שהשנה שבר את השיאים של עצמו בצורה בלתי רגילה. במהלך הקריירה שלו הספיק אדם להוציא חמישה אלבומי אולפן ואלבום הופעה אחד (יחד עם משה פרץ), להשתתף בתוכנית "כוכב נולד" ואפילו לככב בפסטיגל. אך למרות ההישגים המרשימים שלו לאורך השנים השנה המוצלחת ביותר בקריירה שלו היא לגמרי שנת 2018! עם שירים שהופכים ללהיטים בדקות ספורות וקהל מעריצים שנלחם על כרטיסים להופעות שלו הוא לגמרי מי שהכי נרצה לארח בסוכה שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם התחיל את דרכו כשהיה רק בן 15 והשתתף בריאלטי המוזיקלי "כוכב נולד", ממנו עף מוקדם לאחר שההפקה גילתה שהזמר הצעיר שיקר כי היה בן 16 שהוא הגיל המינימאלי להשתתפות בתכנית. מאז הוא כבר הספיק לעשות דרך ארוכה וקהל המעריצים שביסס בתכנית רק הלך וגדל, אך הפריצה הגדולה שלו הגיעה רק בשנים האחרונות בהן הפך לדבר הכי חם במוזיקה הישראלית.

שנת 2018 הייתה בהחלט מלאה בהישגים מרשימים עבור הזמר הצעיר, הוא שיחרר ארבעה סינגלים שהפכו ללהיטים שהטריפו את המדינה, פתח בסבב ההופעות החם ביותר במדינה כשכל ההופעות שלו הפכות לsold out תוך שעות אחדות ואפילו זכה עם השיר "שני משוגעים" בתואר "שיר השנה" במצעד של גלגל"צ. מלבד הזכייה הגדולה של השיר "שני משוגעים", גם השירים "אוהבת אותי אמיתי" ו "חברות שלך" כיכבו בלא מעט מצעדים שבועיים וזכו להישגים לא פחות מרשימים. כמו השיר האחרון של אדם שיצא לפני מספר ימים שנקרא "רחוק מכולם" ביסס את עצמו במצעדים והפך ללהיט החם החדש של המדינה.

 

עומר אדם הוא אחד הזמרים הטובים והמרגשים במדינה! אך מעבר לכישרון הגדול, הוא גם אדם טוב, שומר מצוות מסורתי- דתי שמכיר את מצוות החג המיוחד הזה. הקול של אדם הוא קול מיוחד שאין לאף אחד אחר! רוב השירים שלו מקפיצים ויגרמו ללכל הנמצאים בסוכה לקום ולרקוד ואחרים ירגשו עד דמעות. יש משהו שונה ומיוחד בשיריו של עומר אדם, מעבר למילים ולתוכן שלהם, שומעים ומרגישים שהמילים באות מהלב וכי הוא מרגיש חיבור כנה אליהן.

סוכה עם  הזמר הצעיר בהחלט יכולה להיות סוכה מעניינת! מצד אחד יגיע עניין הדת, המצוות, ומצד שני יגיע עניין המוזיקה המקפיצה והמרגשים בהחלט יכולה להעיף את היושבים בסוכה היישר לעננים! הוא זמר טוב ואדם עוד יותר טוב בעל ערכים שזה בדיוק כל מה שאנחנו צריכים בסוכה שלנו.

תגובות