תו הכוכב: עדן כהן מפרגן למשה פרץ. alex and david

תו הכוכב: עדן כהן מפרגן למשה פרץ

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים, כל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו

כבר בגיל תשע הבין עדן כהן שהוא רוצה להיות זמר, מאז הוא עבד קשה והתפתח כזמר. כיום יש מאחוריו שלושה שירים שזכו לעשרות אלפי צפיות ואהדה רבה, תפסנו אותו לשיחה קצרה שתגרום לכם להכיר את הכוכב החדש בסביבה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"בימים אלה אני עובד על אלבום הבכורה שלי. לפני כמה ימים שחררתי את השיר 'הכל בוער' שהוא שיר שנכתב לפני חצי שנה וכתבתי אותו יחד עם גל שריג, זה השיר הראשון שכתבתי והלחנתי. זה השיר שאני אישית הכי מתחבר אליו והוא גם הצליח מאוד בשטח, הגענו ל-200 אלף צפיות ביוטיוב בזמן קצר מאוד שזה מטורף!"

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"התחלתי לעסוק במוזיקה בגיל תשע כשהשתלבתי בלהקת אירועים, הייתי מופיע עם הלהקה ארבע שנים ולאחר מכן עברתי לפרחי ירושליים שאיתם הופעתי גם בארץ וגם בחו"ל. בגיל 18 החלטתי לעזוב את הלהקה כי זה כבר לא התאים לגיל שלי והתחלתי להופיע באופן עצמאי בערך במשך שנה ואז התחלתי לעבוד על מוזיקה מקורית והוצאתי את סינגל הבכורה שלי 'פקח עייניך'.

לא מזמן שחררת את השיר "הכל בוער" איל הייתה העבודה על הסינגל והקליפ?

"הייתה עבודה מדהימה, הוצאנו קליפ עם המון רגש, לדעתי זה הקליפ הכי יפה שלי עד היום. עבדנו על הקליפ בערך שבועיים בירושליים בנופים מדהימים וזו הייתה חוויה מדהימה".

 

בקליפ משתתפת לירז בת הזוג של קטריקס, איך נוצר החיבור בינכם?

"אני ולירז מכירים כבר כמעט שנה, הכרנו בקמפיין שעשינו יחד ושאלתי אותה אם היא תרצה להשתתף, היא ממש שמחה שפניתי אליה".

יש סיכוי לשיתוף פעולה עם בן הזוג שלה, קטריקס?

"כרגע יש שיתופי פעולה על הפרק, יש לגמרי סיכוי שזה יקרה בעתיד".

© צילום מסך מהקליפ

המוזיקה שאתה יוצר תואמים לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין להם?

"כן, אני אוהב לשמוע פופ וים תיכוני. המוזיקה שאני יוצר היא רק מוזיקה שאני אוהב, אני מאמין ביצירה שלי ואני לא אעשה מוזיקה שאני לא אוהב וארצה לשמוע".

 

מה החלומות שלך ואיזה דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"החלומות שלי הם כמובן לפרוץ בגדול, יש לי עוד דרך ארוכה שאני בטוח שתשתלם בעתיד. מעבר למוזיקה אני רוכב על סוסים ועל אופנוע שטח ובעיקר מבלה עם המשפחה שלי".

מיהו "תו הכוכב" שלך להפעם?

"אני אפרגן למשה פרץ. הוא אדם שאני מאוד מעריך ואני אבחר את הסינגל 'שתיים בלילה', שהוא שיר מעט ישן אבל אני מאוד אוהב אותו. השיר הזה נוגע בי כל פעם מחדש, לא משנה כמה פעמים אני אשמע אותו או באיזה סיטואציה אני אשמע אותו הוא תמיד יגע לי בלב".

 
תגובות