טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מירי מסיקה. צילום:  עדי אורני

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מירי מסיקה

יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של מירי מסיקה

מירי מסיקה, אחת הדיוות הכי גדולות והמובילות בארץ ומאחוריה שלל להיטים שישארו פה לנצח. בין אם כשופטת, כבוררת או אפילו כשחקנית, את מירי מסיקה אי אפשר שלא לאהוב. היום החלטנו להקדיש את הטופ 5 שלנו לאחת והיחידה!

לשם

הראשון הוא אחד השירים הכי מפורסמים של הזמרת וגם מדובר בשיר הפריצה הענק שלה. "לשם" מראה כמה פוטנציאל יש לה, כמה שהיא יכולה לרגש בשירה שלה ולגרום למילים לקבל את מלוא המשמעות, בדיוק כפי שנדרש מביצוע.

 
 

שיר לשירה

עד היום אנחנו לא מפסיקים לזמזם את השיר המדהים הזה. הצורה שבה מירי שרה אותו, אפשר לראות שהיא מאוד מחוברת אליו, למילים שלו, שיש לו משמעות מיוחדת עבורה, כך שזה הופך אותו למרגש אפילו עוד יותר ועם ביצוע כמו שלה היא לגמרי נותנת לכולנו עולם חדש וטוב.

 

עכשיו אתה חוזר בחזרה

בשיר הזה, מירי כאילו מנסה להגיע למישהו, לספר לו סיפור, לדבר איתו, והיא עושה זאת דרך שיר. העוצמה, הכוונה וההתרכזות בשיר ובמה שהוא מנסה להעביר עושה לנו צמרמורת כל פעם מחדש (וגם לשיר בקולי קולות מול המראה את הפזמון).
 
 

שיר תקווה

שיר תקווה, הוא שיר מאוד אופטימי. הטקסט של השיר הזה כתוב בצורה הכי אופטימית שיכולה להיות, הכי מחזקת. כשהזמרת שרה את המילים הן נכנסות ללב כמו חץ, ופותחות לנו את הראש, כאילו שמירי ממש כאן לידנו, מדברת איתנו. זהו אחד השירים היותר מיוחדים שלה, כזה שבאמת נותן תקווה ומלווה אותנו בלא מעט רגעים קשים, טקסים ובכללי בפלייליסט.

 

באה אליכם

השיר "באה אליכם" מספר סיפור על הורים ובת, כמה שהם מתגעגעים אליה, והיא מתגעגעת אליהם. שיר שמלא בקצב ובשמחה ומראה שמסיקה מרימה לגמרי שצריך ועדיין שומרת על עצמה עם קול דיוואי ענק שקשה למצוא. גם כאן, מסיקה כבשה את ליבנו והשיר הזה הוא ללא ספק חובה בכל פלייליסט שקשור אליה.
 
 
תגיות
תגובות