טקס ה-EMA: קמילה קביו היא הזוכה הגדולה של הטקס. צילום: Carlos Alvarez/gettyimagesIL

טקס ה-EMA: קמילה קביו היא הזוכה הגדולה של הטקס

טקס ה-EMA מצליח לכבוש את כולנו, ההופעות המטורפות של הזמרים, רגעים בלתי נשכחים וכמובן זכיות מפתיעות והופעות בלתי נשכחות. הסיקור המלא

טקס ה-EMA נערך הלילה בבילבאו שבספרד וחצה את הרף שאנו רגילים להכיר, את הטקס פתחו ניקי מינאז' וליטל מיקס בהופעה מטורפת, וראשונה שלהם ב-EMA, הם שרו את שירם החדש "Woman Like Me" ונתנו שואו מטורף. לאחר סיום הופעתם עלתה לבמה מנחת הערב הזמרת והשחקנית היילי סטיינפלד שאחר כך גם עלתה להופיעה על הבמה עם שירה החדש "Back To Life", סטיינפלד נכנסה לבמה בצורה מאוד מיוחדת לבושה בתלבושת אופנתית שהתחלפה רבות במהלך הערב למספר רב של שמלות.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הטקס כלל מספר רב של הופעות ששמרו על הקהל באווירה כיפית ומוזיקלית, בין הזמרים שהופיעו היו: הלסי הופיעה עם השיר “Without Me”, הזמרת החדשה שהפתיעה אותנו באופן מיוחד רוזליה שהופיעה עם שירה “Malamente”, להקת הרוק פאניק! אט דה דיסקו עם השיר “High Hopes”, מיוז עם השיר “Pressure”.

הופעות נוספות היו בטקס של הצמד ג׳ק אנד ג׳ק עם שירם “Rise”, ג'ייסון דרולו, דייוויד גטה וניקי מינז' עם שירם “Goodbye”, ביבי רקסה בהופעה בלתי נשכחת עם שירה “I’m a Mess”, אליסיה קארה עם “Trust My Lonely”, מי שסגרו את הטקס בצורה הכי טובה שאפשר היה מרשמלו שהופיעה במחרוזת קצרה, החלק הראשון במחרזות היה ההלהיט הענק "Friends" עם אן מרי בגירסה אקוסטית ורגועה לשיר הפופ האהוב עלינו, החלק השני והסוגר של הטקס היה השיר "Happier” של מרשמלו עם להקת הרוק בסטיל, דרך מושלמת לסיים טקס.

ניקי מינאז'
ניקי מינאז' © gettyimages.ILIan Gavan

אך ההופעה הזכורה ביותר בטקס הייתה של הזמרת ג׳נט ג׳קסון, היא גם אחותו הצעירה של מייקל ג'קסון וקיבלה את פרס ה"אייקון המוזיקלי" על כך שהיא כבר המון שנים בתעשיית המוזיקה, הופעתה בטקס הייתה ללא ספק הכי טובה ונאומה אפילו גרם לנו להזיל דמעה.

מי שגרפה את מספר הפרסים הגדול ביותר הייתה קמילה קביו, עם שש מועמדויות היא לקחה ארבעה איתה הביתה, השיר והקליפ הכי טוב לשירה “Havana”, אמנית השנה והופעת השנה בינלאומית. ניקי מינאז׳ זכתה בשני פרסים, אמן ההיפ הופ של השנה והלוק הטוב ביותר. פריצת השנה היא קארדי בי, דואה ליפה היא אמן הפופ של השנה. אמן הרוק של השנה הם להקת “5SOS”.

דואה ליפה
דואה ליפה © getyyimages.ILStuart C. Wilson
ניקי מינאז'
ניקי מינאז' © getyyimages.ILCarlos Alvarez

אמן האלטרנטיב של השנה הם להקת "פאניק! אט דה דיסקו", את פרס האמן האלקטרוני הטוב ביותר קטף "מרשמלו". לאלי אספוסיטו זכתה גם השנה בפרס האמן הטוב ביותר באמריקה הדרומית ונועה קירל, שהייתה מועמדת גם היא לזכייה בטקס אך לא נכחה בו מטעמי לו"ז, לא גרפה את הפרס.

© http://gettyimages.ILStuart C. Wilson

מסתבר שגם שווה להעריץ את הכוכבים כי פרס המעריצים הכי גדולים קיבלו מעריצי להקת "BTS" שלאחרונה משתלטת על העולם. שון מנדס לא הגיע לטקס כי הוא מתכונן בניו יורק להופעתו בתצוגת האופנה השנתית של המותג ויקטוריה סיקרט, אך זכה בפרס ההופעה הטובה ביותר. 

 

הטקס ישודר ערוך ומתורגם הערב בשעה 21:00, ערוץ MTV ישראל.

תגובות