ביקורת מופע: רן דנקר יוצא לקריירת סולו. צילום: רפי דלויה

ביקורת מופע: רן דנקר יוצא לקריירת סולו

אחרי שהוכיח לנו כי הוא זמר מן המניין לצידם של עילי בוטנר וילדי החוץ, רן דנקר פותח דלת חדשה בחייו ויוצא לקריירת סולו עם האלבום "משהו אחר". תפסנו אותו לשיחה קצרה על המופע החדש ("מחכה לזה כבר כל כך הרבה שנים")

גם אתם התגעגעתם כמונו לראות את רן דנקר על הבמות? אז המופע החדש של הזמר לגמרי נועד בשבילכם. חיכינו, ציפינו והנה זה בא: המופע עליו עבד לא מעט בשנה האחרונה לאחר צילומי הסרט המדובר ״מוטלים בספק״ בו שיחק תפקיד ראשי ועוד מספר מופעים עם הצמד המיתולוגי שלו, עילי בוטנר.

עור בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המופע התחיל כאשר צפינו במסך גדול עליו הוקרן הקליפ של השיר ״הולך לקרות הלילה״, שיר הנושא באלבום. אותו כתבה נועה גולדנסקי, הלחין גיא מנטש (חבר הצמד האהוב ״גיא ויהל״) שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. הסינגל סוחף, ממכר ואפשר להתחבר אליו מאוד בקלות. אותו שמענו גם בתחילת המופע וגם בסופו. ניתן לציין כי בפעם השנייה הקהל כבר זכר את המילים ואין ספק שמדובר בסינגל המוצלח ביותר באלבום. בנוסף, דנקר צירף קליפ מטורף שרק מוסיף לכל הטוב והופך את הסינגל למוצלח אפילו יותר!

 

אחרי השיר הראשון המסך עלה ודנקר החל לשיר את השיר ״אהבה וכישלון״ והמשיך עם הסינגל "שלושה רחובות". כל שיר התחבר באופן מושלם לשיר שקדם לו בהרמוניה וכיף. לאחר מכן המשיך הזמר עם השירים הנוספים "בלי בלמים", "בית" ו"אמילי". ניתן לציין כי דנקר הציג בפנינו לראשונה את יכולות הרוקנרול שלו ואנחנו מתים על זה! חלק מהשירים מביאים וייב שקט ורגוע ובחלקם קיימת אווירה משוגעת לחלוטין שאי אפשר להפסיק לשמוע. 

רן דנקר
החלק השקט והרגוע במופי © צילום: רפי דלויה

בין לבין הביצועים המוצלחים, הוציא הזמר דף מהכיס ואמר "אני נורא מתרגש, אז הכנתי פתק כאילו אני באוסקר" והוסיף, "אני רוצה להודות לכולם. לנגנים המדהימים שלי וכל מי שלקח חלק. זה בעצם האלבום הראשון שלי, אלבום סולו ראשון. אף פעם לא הופעתי בפורמט הזה. זו אולי תשמע כמו קלישאה, אב עבדתי על האלבום הזה כשלושים וחמש שנים. אחרי כתיבות יומן ודברים שאף פעם לא חשבתי שיחשפו. בנוסף לכל פגשתי אנשים מדהימים שעזרו לי בדרך". וסיים עם השירים "חלומות מופרטים", "בואי נעזוב" (מהאלבום הנוסטלגי עם בוטנר) ו"הולך לקרות הלילה".

בין המוזמנים ראינו את המשפחה הקרובה והמחבקת וכמובן לא מעט מהחברים הקרובים! בניהם: מרינה מקסימיליאן בלומין, אורי גוטליב, אניה בוקשטיין, גילת אנקורי וכמובן, איך לא? הצמד, החבר הקרוב ומי שליוו אותו במשך שנים בתעשייה: עילי בוטנר. שמחנו לראות את ההתרגשות המשותפת בין כל מי שנכח באירוע. הייתה "אווירת יום הולדת" שעטפה את המקום. 

נוסטלגיה
החברים הטובים - עילי ורן. © צילום: רפי דלויה

לאחר מכן, תפסנו אותו לשיחה קצרה בה דנקר סיפר לנו: "אני סקרן, מתרגש ומחכה לזה כבר כל כך הרבה שנים. אני מחכה לפגוש את הקהל המדהים. היו המון טיזרים (בסטורי בעיקר), עברנו המון חזרות עם הנגנים ועכשיו הכל יוצא כמו נהר החוצה. האלבום החדש פונה לכולם, אני משער שזה יעבור הרבה תהפוכות. ואני מקווה שכל מי שאוהב מוזיקה יתחבר ויאהב". והמשיך, "מה שמצפה לכם בהמשך במוזיקה זה באמת ההופעות שנתחיל עכשיו, קליפים שיצאו ואני גם מתחיל צילומים למשהו חדש ומרגש. זו שנה עמוסה בכל טוב". וסגר במסר לקוראים "תזכרו שמה שאתם נותנים זה מה שיחזור אליכם אז תנו הרבה אהבה".

לסיכום, המופע החדש סוחף ומלא וייב שהצליח לסחוף אותנו. השירים המדהימים, הביצועים המדוייקים ומעבר לכל, אווירת משפחתיות שצפה באוויר וחיבקה את כולנו. אין לנו כל ספק כי האלבום יתן פייט רציני לקריירת הסולו של הזמר ואנחנו לחלוטין מצפים לראות מה מחכה לנו מרן דנקר בהמשך הדרך! מה שבטוח, הוא הצליח להעביר סיפתח מושלם.

 

תגובות