סיכומוזיקלי: לי בירן מחזק את תושבי הדרום בקאבר מרגש. צילום מסך (@leeb22)

סיכומוזיקלי: לי בירן מחזק את תושבי הדרום בקאבר מרגש

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו במוזיקה הישראלית, והפעם: הסינגל החדש של גיא זו-ארץ, הראל מויאל בשיר חדש ומוצלח ומה עשה לי בירן שהצליח לרגש אותנו כל כך?

גם השבוע אספנו לכם את כמה מהשירים שיצאו ממש בשבוע האחרון, במיוחד בשבילכם. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוטי טקה- צועק ברחובות

מוטי טקה, כמי שידוע לנו בתור זמר עם שירים רבים ומצליחים, הוציא השבוע את שירו החדש "צועק ברחובות" שכתב והלחין אושר כהן. השיר קצבי והקול של מוטי לגמרי מעולה. אך עם זאת, הרגשנו שהיה חסר עוד משהו לשיר כדי שיהפוך באמת ללהיט היסטרי.

לסיכום: אהבנו אבל משהו היה חסר ★★★

 

גיא זו-ארץ - את דומה לי

השבוע הפתיע אותנו גיא זו-ארץ כשהוציא את הסינגל החדש שלו ,"את דומה לי", לקראת יציאת אלבום הסולו הראשון שלו. את השיר הוא כתב והלחין ביחד עם אבי אוחיון. השיר קליט וממכר, לגמרי עושה לנו תחושה של עוד. ובנוסף לזה, בקליפ של השיר משתתף גם זו-ארץ בעצמו ובנוסף גם אשתו, יעל בר זוהר.

לסיכום: לגמרי אהבנו ★★★★★

 

אדם - מי הוא האחד

אדם, אחד מהזמרים האיכותיים והאהובים, שחרר השבוע סינגל חדש "מי הוא האחד". הטקסט עמוק ונוגע, הקול של אדם מדהים, לגמרי שילוב טוב שיוצר בסופו של דבר מוזיקה איכותית ומדהימה.

לסיכום: תמיד מרגש ★★★★

 

הראל מויאל- חכי שאחזור

הראל מויאל הוא אחד מהזמרים הייחודיים והאהובים שיש לנו במדינה, השבוע הוציא מויאל סינגל חדש , "חכי שאחזור", אותו גם כתב וגם הלחין. השיר מדהים, הקול של הראל עושה חשק לשמוע את השיר שוב ושוב ולא לעצור, המוזיקה לגמרי משתלבת ביחד עם הכל (וגם עם הקול). ללא ספק שיר מוצלח.

לסיכום: הצליח לו ★★★★★

 

דניאל אסייג & עמית כהן- תני סימן

השבוע שחררו דניאל אסייג ועמית כהן סינגל של שניהם, "תני סימן". הקצב טוב, שיר כיפי שעושה חשק לזוז קצת. בנוסף, יש משחק מילים מעולה בשיר שלגמרי העלה לנו חיוך על הפנים. או בקיצור, זה ללא ספק שיר שיכול להצליח במיוחד כשיש מאחוריו סיפור אישי מרגש.

לסיכום: מאמינים שהשיר יגיע רחוק ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע העלה היוצר המוכשר והאהוב לי בירן סרטונים לעמוד האינסטגרם שלו בו הוא שר את "ניצחתי", אותו כתב והלחין בעצמו, והיה חלק בלתי נפרד מהסדרה האהובה 'החממה'. את השיר הקדיש לתושבי הדרום, כדי לנסות לשפר את מצב הרוח ולתת לתושבים תקווה ואמונה לאור המצב הקשה שקורה בדרום. ללא ספק עושה לנו צמרמורת ואחד הדברים המרגשים ביותר שראינו לאחרונה. מדהים.

 

 

 

תגובות