חזקה ובועטת: רוני דלומי מפתיעה אותנו בשיר חדש. צילום: אור דנון

חזקה ובועטת: רוני דלומי מפתיעה אותנו בשיר חדש

רוני דלומי משחררת שיר שני מתוך אלבום רביעי שבדרך, השיר ימשיך את ההצלחה?

יום רביעי הגיע ואיתו שיר חדש לרוני דלומי. היא כבר לא אותה ילדה בת 17 שזכתה ב"כוכב נולד" לפני 9 שנים ובימים אלה עובדת על אלבום רביעי! במהלך השנים הוציאה דלומי שירים רבים שזכו לאהדה רבה כמו: "תן", "סתם שני אנשים", "איש של לילה" ועוד… היום (ד') דלומי הוציאה שיר חדש בשם "12 בלילה" שממשיך את הסגנון שאנו שומעים מדלומי לאחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את "12 בלילה" כתבה דלומי עצמה והלחינה ביחד עם אורי אבני. כבר מההתחלה ניתן לראות שמדובר בשיר שונה ממה שאנו רגילים מהזמרת. אם היינו רגילים לשירי פופ רגועים בשיר הזה נשמע שיר פופ קצבי ובועט. ביולי האחרון דלומי הוציאה את השיר "כל הזמן" והשיר החדש ממשיך את הסגנון אך כמובן טיפה אחר. השיר המדובר מספר סיפור מערכת יחסים שבן הזוג "שולט" על בת הזוג והיא לא אוהבת את זה. היא רוצה להיות בזכות עצמה.

 

דלומי שרה על איך הבן זוג לוקח אותה למקום שהיא לא רוצה, ובעיקר חוזרת על הרצון לעשות טעויות כדי ללמוד מהן. השיר קליט וממכר. הפזמון שחוזר על עצמו מעצים את המילים. כמו כל שיר של דלומי הקול שלה גורם למילים להיות מודגשות יותר, המילים לא נעלמות בשירה וכל מילה מקבלת את המשמעות שמגיעה לה. לשיר מצורף קליפ מילים ממש חמוד ומוסיף לשיר אך לא ברמה מטורפת. לסיכום, השיר מאוד שונה ממה ששמענו מרוני עד עכשיו בקטע טוב, רואים את ההתבגרות שלה במוזיקה ובאישיות. אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע את כל האלבום שבדרך!

 

תגובות