סיכומוזיקלי: סטפן שר עם הנשיא ריבלין "קומסי קומסה". צילום מסך

סיכומוזיקלי: סטפן שר עם הנשיא ריבלין "קומסי קומסה"

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו במוזיקה הישראלית והפעם: השיר החדש של סאבלימינל וליאון ויואב בשיר מחאה אופנתי

גם השבוע ערכנו לכם סיקור מיוחד על השירים החדשים שיצאו ממש השבוע. האזינו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דיקלה - "הו ליבי"

אין מילים לתאר את הזמרת המדהימה דיקלה, הקול שלה מצמרר כל מקום בגוף שלנו. השבוע היא הוציאה את הסינגל "הו ליבי", שיר מיוחד ומרגש. לשיר מצורף קליפ, בקליפ דיקלה שרה ואיכשהו מרגישים בכל צליל ומילה את כל העוצמה של השיר

שיר מלא בעוצמה ורגש ★★★★

 

אופק פרץ - "אוהבת אותי"

אולי אתם מכירים אותו בתור "אופק המלאך" ולא אופק פרץ, לא משנה באיזה שם הוא עדיין כישרון מדהים! בשנה האחרונה זכינו בזמר הזה. השבוע הוציא פרץ שיר חדש בשם "אוהבת אותי". הסינגל, ממש כמו הסגנון הרגיל של פרץ, הוא ים תיכוני-פופי שעושה את העבודה. לקראת סוף השיר היה אפילו חלק קטן של טראנס שהכניס קצת לשיר קצת עניין וטוויסט. חדי העין יכלו להבחין בכוכבי "נינג'ה ישראל" שהשתתפו בקליפ ובאדם שמחופש לדמות מ"בית הנייר".

עוד להיט בדרך ★★★★★

 

סאבלימינל - "עושה מה שבא לי"

סאבלימינל עושה מה שבא לו בשיר חדש שיצא השבוע, בשיר זה הוא בוחן את המקום בו הוא נמצא היום - מבחינה מקצועית ואישית - בהשוואה לעבר. השיר מאוד קליט והכי כיף לשמוע אותו. לשיר מצורף קליפ מאוד מושקע, אפשר להגיד אפילו מושקע מהרגיל מהתלבושות ועד האיפור. לא זיהינו שמדובר אפילו בסאבלימינל בקליפ מרוב שהוא לא דומה לעצמו. יש לסינגל קצב אפריקאי מיוחד, די שונה ממה ששמענו מהראפר עד היום וזה עובד כאן מעולה עם פוטנציאל לניחוח בינלאומי.

שימשיך ככה! ★★★★★

 

לאון ויואב - "מהפכה"

צמד הסטייליסטים וכוכבי הרשת לאון ויואב או בשם היוטיוב שלהם "פאשניסטייל", השניים הוציאו שיר בשם "מהפכה", המבקר את תלבושת האחידה בבית ספר. זהו לא שיר מחאה רגיל, אלא מאוד יצירתי שמראה סוג של מחאה. שיר שמראה כמה התלבושת לא יצירתית ומשעממת. אהבנו את המטרה של השיר, אבל היה חסר לנו משהו. הוא אומנם כייפי וקליל, אך לא יותר מלהיט רשת שנדבק לתקופה.

אהבנו אבל חסר קצת יותר ★★★★

 

שקד מולכו - "מי יגיד ראשון"

סביר להניח שאתם לא מכירים את שקד מולכו, אך אתם חייבים להכיר אותה מעכשיו! השבוע היא הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "מי יגיד ראשון", שיר המספר על בני הזוג שלאחר מערכת היחסים והשאלה: "מי יגיד ראשון שהוא מתגעגע". הטקסט שנון וקליט, הלחן מקפיץ וגם מראה את המשמעות של השיר. הקול של מולכו פשוט נעים לשמיעה וקשה לנו לחכות עד הסינגל הבא שלה.

פתיחה טובה לתחילה של קריירה מוזיקלית ★★★★★

 

שווה האזנה

סטפן והנשיא ריבלין

בתחילת השבוע התקיים אירוע מיוחד בבית הנשיא, באירוע חגגו את חגיגות בר ובת המצווה של ילדי ארגון נפגעי פעולות האיבה. הזמר סטפן הגיע לשמח את הילדים בהופעה פרטית מיוחדת. ולאחר מספר שירים הנשיא ראובן ריבלין עלה לבמה והתחיל לשיר "קומסי קומסה", לגמרי שווה האזנה וצפייה!

 

 
תגובות