בא לחלום: נתן גושן בסינגל חדש ועוצמתי. צילום מסך מהקליפ

בא לחלום: נתן גושן בסינגל חדש ועוצמתי

לאחר שיצר פסקול לסרט "סיפור אחר" נתן גושן מוציא היום (ג') סינגל חדש ומיוחד, ביקורתי ואישי ביחד. האזינו

קשה לנו לדמיין את המוזיקה המקומית בלי שיריו של נתן גושן, זמר עם שירים מיוחדים וייחודיים לו. גושן יוצר כותב ומפיק לעצמו את השירים מה שעוד יותר מייחד אותו, גושן נכנס לחיינו לפני כשבע שנים עם השיר "כל מה שיש לי" ומסרב לצאת. היום (ג') גושן חוזר בסינגל חדש,בשם "באתי לחלום", סינגל שונה לגמרי מהסינגל הראשון איתו פרץ אך עם זאת מיוחד וחדשני. זה מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כפי שכבר ציינו לשיר החדש קוראים "באתי לחלום", אותו כתב והלחין גושן בעצמו. שיר זה מתחיל בכך שגושן אומר איך הוא בא לחלום אך כל מה שהוא חושב עליו זה איך הוא עובר את היום. הוא ממשיך ושר על עצמו בחברה ובעצם "מראה" את עצמו דרך מראה ואת המחשבות שלו. לאחר מכן יש בית על ביקורת על החברה עצמה, ביקורת על התייחסות לכשרות, לפוליטיקה וקיטורים. מצד אחד שיר מאוד אישי של גושן אך עם זאת גם מראה את החברה שלנו, סוג של שילוב אישי וחברתי שמאוד אהבנו.

 

לשיר מצורף קליפ מאוד מיוחד שמתכתב בצורה מדהימה עם מילות השיר. על הקליפ אחראי האיש שגם אחראי על הקליפים של סטטיק ובן אל - רומן בוצ'אצקי. אל תתנו לזה להטעות אותכם, הקליפ לא דומה בשום צורה לקליפים של הצמד המצליח. הקליפ מתחיל בגושן במעגל של לכאורה קבוצת תמיכה, בתחילת השיר גושן שר על עצמו וכך ניתן לראות אותו מדבר ב"קבוצת התמיכה" על עצמו. ואז ברגע שהשיר מתחיל לדבר על הסביבה רואים את האנשים האחרים במעגל מדקלמים את מילות השיר בקולו של גושן. קליפ מאוד עוצמתי וחזק. לגמרי אהבנו.

שיר מיוחד וחדשני, אנחנו אהבנו את הביקורת על החברה והביקורת האישית של גושן על עצמו בשיר, למדנו צד חדש על עצמנו ועל החיים בשמיעת השיר ואנחנו שמחים שקיבלנו שיר כזה מדהים וחזק בעל משמעות מאומן מדהים כמו, נתן גושן.

 

תגובות