טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של סטטיק ובן אל. צילום: משה נחמוביץ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של סטטיק ובן אל

כיום יש לנו המון זמרים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. והפעם חמשת השירים הכי אהובים של סטטיק ובן אל

 אין צורך להציג את הצמד הכי מצליח בישראל בשנים האחרונות- סטטיק ובן אל. השניים כבשו כל מקום במדינת ישראל ועכשיו גם בדרך לכבוש את העולם. לכן, החלטנו ליצור רשימה מיוחדת של חמשת השירים הכי טובים של הצמד האהוב עלינו. ואנו מודים שהיה לנו מאוד קשה לבחור.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טודו בום

השיר הראשון ברשימה שלנו הוא "טודו בום"- פצצת אנרגיה מטורפת וגדולה של שיר. זהו השיר הראשון של הצמד שפרץ את גבולות הארץ והגיע להצלחה גם במקומות שונים בעולם. השיר בסגנון ברזילאי כייפי ומרענן. ניתן לראות בשיר את השילוב של הסלסולים של בן אל והתרבות הישראלית המשתלבת עם המקצב הברזילאי. ללא ספק אחד מחמשת הטובים ביותר.

 

סתם

השיר השני ברשימה שלנו הוא "סתם". שיר זה הוא סוג של ביקורת על מה שהתקשורת והחברה אמרה על הצמד כאשר הם התפרסמו. ניתן לראות בשיר דרך התמודדות של השניים. שיר עם מסר אמיתי וחשוב מאחורי המקצב הקליט. אחרי שמיעת השיר אנחנו יכולים להגיד שהכל לא סתם והשניים כאן כדי להישאר ובענק!

 

זהב

השיר הבא הוא ללא ספק הזהב של השכונה, העיר והמדינה! כמעט שנתיים שהשיר הזה בחיינו ומסרב לצאת. שיר קליט וכיפי, סגנון "גריז" מובהק שגורם לנו להתאהב כל פעם מחדש. והקליפ? ווהו! כל פעם מחדש צוחקים ונזכרים איך צפינו בו לראשונה. עם ההופעות המיוחדות של החברים הטובים אסי עזר ודניאל מורשת.

 

כביש החוף

שיר אחד לפני האחרון הוא "כביש החוף". מאחורי המילים והקצב הקליט ישנה משמעות רבה ומעניינת, ובגלל זה הוא נכנס לרשימה שלנו. כביש החוף זהו הכביש המחבר בין תל אביב לחיפה. תל אביב - איפה שבן אל גר וחיפה - איפה שסטטיק גר. למרות שהמילים נשמעות בלי משמעות, השיר מסמל את הקשר של סטטיק ובן אל - הכביש שהם נוסעים עליו כדי להיפגש.

 

Broke Ass Millionaire 

השיר שסוגר את הרשימה שלנו, אך מתחיל את הקריירה הבינלאומית של הצמד הוא "Broke Ass Millionaire" .השיר הראשון שהוציאו באנגלית לפני מספר שבועות וגרם לנו להתגאות שאנחנו אלו שגילינו אותם לפני שלוש שנים. כמובן שאנו רגילים לגירסה הישראלית של "סלסולים" אך השיר הזה לא רע בכלל ואנחנו מאוד אוהבים אותו.

 
 
תגובות