תו הכוכב: האם נראה את רועי סנדלר גם בסדרות טלוויזיה?.  צילום: אהוד שגב

תו הכוכב: האם נראה את רועי סנדלר גם בסדרות טלוויזיה?

הופעות, מעריצים, תגובות ואין סוף אהבה. איך נראים חיי היום יום של רועי סנדלר? היום מספר לנו הזמר על הדרך שהוא עובר על במת "הכוכב הבא לאירוויזיון" ועל כך שאולי נראה אותו בהמשך גם בסדרות טלוויזיה

רק לא מזמן שחרר אלינו רועי סנדלר את הסינגל החדש שלו "דברי איתי" אותו לקח לו זמן רב לשחרר החוצה. בין כל האהבה שהוא מקבל מאז האודישן המוצלח ב"כוכב הבא לאירוויזיון" הוא גם לומד משחק ולוקח את העניין די ברצינות. אז איך נכנס סנדלר לעולם המוזיקה? והאם הוא יהיה זה שייצג אותנו באירוויזיון 2019? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"לאחרונה הוצאתי סינגל חדש שעבדנו עליו המון. לקח לי כל כך הרבה זמן להוציא את השיר הזה החוצה. למדתי כארבע שנים משחק על מנת לדעת איך להגיש טקסטים יותר טוב. בימים אלה אני מופיע כמעט כל יום. לאחרונה התפיסה עליי השתנתה, פתאום אני לא 'כוכב רשת' אלא הטייטל הוא 'זמר' וזה מרגש אותי".

 

מדוע התחלת לעסוק בתחום המוזיקה?

"יש סרטון שלי ביוטיוב שאני שר, שם בעצם הופעתי בפעם הראשונה על במה. רואים שם שאני בוכה וממשיך לשיר. הייתה תקופה שהייתי משחק כדורגל והפסקתי בשלב מסויים. בזמן הזה הבנתי שהמקום שלי הוא על הבמה ולא על המגרש. הגעתי למצב בחיים שכשעצוב לי, אני עושה מוזיקה וכששמח לי אני עושה מוזיקה. בכל מצב רק רציתי לעשות מוזיקה. אני לא רואה את עצמי עושה משהו אחר. בכל בוקר אני חושב על איך למנף את השירים שלי קדימה". מוסיף, "אני חי משיר לשיר ומהופעה להופעה. היום מאוד חשוב ליצור את עצמך מחדש ולא להפסיק לרגע".

לאחרונה הוצאת את הסינגל החדש שלך, "דברי איתי" שתפס תאוצה בזמן קצר ונכנס לסרטונים החמים של יוטיוב. איך הייתה העבודה עליו?

"דברי איתי נמצא אצלי כבר שבעה חודשים. אף פעם לא היה לי אומץ להוציא אותו, חיכיתי לרגע שבו ארגיש שאני מחובר לעצמי. אני בן אדם כזה, אם אני לא מחובר למה שאני עושה- אני לא אעשה את זה. חיכיתי לרגע שארגיש שאני בשל בנשמה. את הקליפ לשיר פשוט החלטנו שקמים לצלם. צילמנו אותו בלילה אחד ארוך. אני חושב שלישון זה בזבוז זמן, צריך לנצל כל דקה".

האם סגנון המוזיקה שאתה שומע תואם לסגנון אותו אתה שר?

"לפני שבוע נסעתי עם אחותי (בר סנדלר) ואני הייתי אחראי על המוזיקה בנסיעה ואני חייב לציין שיש אצלי בפלייליסט שירים כמעט בכל סגנון. את יכולה למצוא שם שיר אחד של מאלומה, ופתאום שיר שהוא רק מנגינה ללא מילים. בנוסף, יש אצלי המון שירים של תמר יהלומי ויונתן קלימי (כותבים ומלחינים) אני מוצא שאני מאוד מתחבר למילים שלהם ולא משנה מי הזמר ששר- זה יצא טוב". מוסיף, "מוזיקה מבחינתי זו השראה, כל מוזיקה שהיא".

מה היית רוצה לעשות מלבד המוזיקה?

"אם לא הייתי בקדמת הבמה ושר את השירים, סביר להניח שהייתי כותב ומלחין שירים לאחרים. ואם לא זה, אז אולי הייתי משחק בסדרות טלוויזיה. האמת שיש דברים על הפרק שעדיין לא נסגרו אבל הכל פתוח".

לא מזמן ראינו אותך מגיע למסך בתכנית "הכוכב הבא לארוויזיון" תספר לנו על הדרך שעברת שם

"אף פעם לא חשבתי שאגיע לריאלטי, אבל החיים הם דבר לא צפוי. אבל האמת, מבחינתי התכנית הזו היא לא תכנית ריאלטי רגילה שבסופה הזמר מוציא אלבום או משהו בסגנון. זה לייצג את המדינה שלך, את העם שלך. והפעם זה יקרה במדינה שלנו, זה מטורף, זו חשיפה מדהימה וכבוד גדול. הדרך מאתגרת אך כיפית. חיכינו שם משהו כמו 10 שעות. רגע לפני שעליתי לבמה לקחתי נשימה עמוקה ועצמתי עיניים. זה רגע שאתה צריך להתחבר לעצמך ואז הכל בסדר".

לסיום, הפינה ״תו הכוכב״ נקראת כך בגלל השאלה/משימה הזו - נשמח אם תבחר שיר שאתה אוהב, משמעות מיוחדת עבורך או לפרגן לאמן אחר שאתה אוהב ומעריך

אני חושב שאבחר בשיר שלי, שעדיין לא יצא. הוא נקרא "עוזב את הבית" הוא מדבר על ילד שעבר חיים לא קלים. ילד שעבר חיים בהם דלתות נסגרו לו בפרצוף אחת אחרי השניה והוא בא מדלת אחרת. יש בו אושר שברגע מתפוצץ בפרצוף. הילד בשיר עוזב את הבית. זה שיר מרתק ואני בטוח שהרבה יתחברו אליו. בנוסף, אם אבחר באמן אחר, כנראה שזה היה עידן רייכל שהוא זמר מדהים מבחינתי ואמן ענק".

 

 
 
תגובות