שלי פרג׳ון: "למדתי שאסור להגיד 'אני אף פעם לא אעשה'". צילום מסך מיוטיוב

שלי פרג׳ון: "למדתי שאסור להגיד 'אני אף פעם לא אעשה'"

כל שנה אנו מגלים כשרונות חדשים במוזיקה הישראלית ובעולם בכלל, כל זמר חדש לסגנון המוזיקה שלו, הייחודיות שלו והחלום שלו. היום נכיר לכם את שלי פרג׳ון, שם חדש ומבטיח בתעשיית המוזיקה המקומית

שלי פרג׳ון, זמרת, רק  בת 21. עוסקת במוזיקה כבר מגיל מאוד צעיר, מנגנת בפסנתר ושרה. לפני כמה חודשים שחררה את שירה הראשון "תחזיק לי את היד" שכתב והלחין עדן חסון ואתמול (א') שיחררה את הסינגל השני שלה, "האהבה שלי". עצרנו את שלי לראיון קצר שבו מספרת לנו מהו השת"פ החלומי שלה, מה החשש הכי גדול שלה ואיפה היא מצפה להיות בעוד כמה שנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך התחלת להתעסק במוזיקה, ולמה?

"מוסיקה הייתה חלק מהחיים שלי מאז ומתמיד, התחלתי ללמוד פסנתר ופיתוח קול כבר מגיל שש, ובאופן קצת יותר מקצועי התחלתי ללמוד על זה יותר בתקופת הצבא, מוזיקה היא החיים שלי".

אתמול, יצא הסינגל השני שלך - ״האהבה שלי", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה ממש כיפית ומיוחדת, זה השיר הראשון שלי שכתבתי והלחנתי בעצמי. הוא התחיל בתור שיר על גיטרה ממש בקטנה ואז השמעתי אותו לזמר פאר טסי, שהוא גם המנהל המוזיקלי שלי, ומשם זה התפתח לתוצאה הזאת".

 

אילו תגובות קיבלת על השיר הראשון שלך?

"קיבלתי עליו המון תגובות, חלקן טובות וחלקן היו גם ביקורות לא קלות, אבל כמו כל דבר בחיים.. מאוד פירגנו".

היו חששות לפני שהתחלת את הקריירה המוזיקלית שלך?

"החשש הכי גדול שלי היה לא לעמוד בציפיות של עצמי ומאוד מאוד רציתי להתפתח בזה ולהגיע הכי רחוק שיש, אז החשש היחיד שלי היה שלא אגשים את זה, אז אני מנסה".

הסגנון שאת שומעת תואם למוזיקה שאת שרה?

"האמת היא שלא כל כך, אני מאוד אוהבת לשמוע המון סגנונות שדי שונים אחד מהשני, והמון זמרים ששרים סגנונות שונים ככה שזה לא בדיוק אותו הסגנון".

יש זמר שהיית רוצה לשתף איתו פעולה בעתיד?

"יש המון זמרים שהייתי שמחה לשתף איתם פעולה, אני מאוד אוהבת את עידן רייכל שהיה באמת 'צלילי הרקע' שלי כל הילדות, אני חושבת שהוא".

את חתומה בחברת הפקות שמייצגת אמנים גדולים ומוכרים, את מפחדת מהשוואה שלך לזמר מוכר אחר?

"לא, לדעתי כל אחד מביא משהו אחר ולכל אחד יש את הייחודיות שלו.. יכולים להגיד שאני דומה למישהו במראה או בסגנון המוזיקה אבל אני מביאה את עצמי, שזה כבר שונה ומיוחד, אז לא ממש".

לפני כשנתיים השתתפת בתכנית ״הכוכב הבא לאירוויזיון״, את רואה את עצמך חוזרת להשתתף בריאלטי אחר בעתיד?

"למדתי שאסור להגיד 'אני אף פעם לא אעשה..', בינתיים אני לא חושבת שזה מה שאעשה בזמן הקרוב, אבל אי אפשר לדעת ותמיד זה יכול לקרות".

איפה את רואה את עצמך בעוד כמה שנים?

"אני ממש מקווה ורוצה שעוד כמה שנים אני אמלא אולמות ואופיע עם המון שירים מוכרים שאנשים מכירים ואוהבים".

לסיכום, תירצי להגיד משהו לגולשי פרוגי?

"אני ממש מקווה שתהנו ותאהבו את השיר החדש שלי והבאים שיבואו ותודה רבה לכם!".

 

 

 
תגיות
תגובות