כריסמס שמח!  רשימת שירי הכריסמס האהובים עלינו. יוטיוב

כריסמס שמח! רשימת שירי הכריסמס האהובים עלינו

הארץ שלנו הינה ארץ מעורבת ולכן ישנם אנשים שגם חוגגים את חג הכריסמס המדובר. כדי שנחגוג כולם ביחד, הכנו רשימה של ארבעה שירים שעושים את חג הכריסמס מושלם ושמח!

חג הכריסמס שתמיד חלמנו עליו בתור ילדים - חג שלם של מתנות מגיע ואיתו אווירה ביתית ושירים חדשים! אספנו לכם את ארבעת שירי הכריסמס של הזמרים האהובים שיעשו לכם אווירה מדהימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מריה קארי - "All I Want For Christmas Is You"

את השיר המדהים הזה אתם יכולים לשמוע בכל כך הרבה ביצועים של זמרים אהובים ומפורסמים כי בהחלט, אי אפשר להתעלם משיר כזה. הוא נותן אווירה מדהימה לחג. בתחילתו מרגש אותנו ובהמשך מקפיץ אותנו לשמים, הקול של קארי הוא לא רגיל ומלא עוצמה. אחד השירים האהובים עלינו!

 

אריאנה גרנדה - "Santa Tell Me"

כשמדברים על הכריסמס, אי אפשר להתעלם מהשיר "Santa Tell Me"  של אריאנה גרנדה. את השיר מלווה קליפ חמוד ומיוחד באווירת החג. הקול של אריאנה מלטף את המנגינה בנעימות. אנחנו כל כך אוהבים את השיר שעושה לנו אווירה משפחתית ומאוחדת.

 

סיה - "Santa's Coming For Us"

סיה פותחת את השיר עם הקול הגדול שלה שמפתיע אותנו בכל פעם מחדש, שיר קצבי וכיפי ומיד גורם לנו לקום ולרקוד! אפשר להגיד שסגנון השיר אפילו קצת לטיני, דבר שהפתיע אותנו במיוחד כשהגיע מזמרת כמו סיה. שיר שמכניס אותנו לאווירת החג בצורה מדהימה!

 

ג'סטין ביבר - "Santa Claus Is Coming To Town"

השיר "Santa Claus Is Coming To Town" של ג'סטין ביבר הוא אחד משירי הכריסמס הכי כיפיים שיצאו. השיר הזה מעביר לנו את האווירה הכיפית שיש בחג, ועוד יותר! בקליפ מצולם מה שכל ילד חלם עליו כשהיה קטן - המפעל של סנטה! ג׳סטין ממש מגשים לנו חלומות ילדות! אם לא הבנתם עד עכשיו - השיר מדבר על ההתרגשות שסנטה קלאוס מגיע לעיר להביא מתנות לילדים.

 

 

 

 
תגובות