זה אפשרי? בני נוער יכולים לפתח קריירה בעולם המוזיקה. אינסטגרם

זה אפשרי? בני נוער יכולים לפתח קריירה בעולם המוזיקה

האם בני נוער יכולים להצליח בעולם המוזיקה? האם צריך לפחד מהדרך הזו? הזמר הצעיר, אבירם סבן כאן כדי לענות לנו על כמה שאלות שתמיד עניינו אותנו

כיום קיימים לא מעט זמרים ויוצרים צעירים שהחלום הכי גדול שלהם הוא להצליח בעולם המוזיקה. אך עם כל הרצון הטוב, קיים גם פחד ועולות המון שאלות. לכן, תפסנו את אבירם סבן (זמר, מלחין ויוצר) בן ה17 בלבד לשיחה בה ניפץ את הסטיגמות והוכיח לנו שאכן, זה אפשרי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"מוקדם מאוד, בגיל חמש כבר המילה 'מוזיקה' נכנסה אצלי לתודעה. אני זוכר מקרה מסויים שבו מישהו אמר לי 'יש לך ידיים של אמן'. לא ידעתי מה זה אומר אבל באותה תקופה התחלתי לנגן בפסנתר, בשלב מאוחר יותר גיליתי את הגיטרה וכשהתחלתי לנגן בגיטרה התחלתי לשיר בו זמנית. גיליתי את העולם הזה והוא הפך להיות עיקר העניין שלי ביום יום".

מה מושך אותך לעולם הזה?

"בעולם המוזיקה אתה יכול להיות מקורי, אתה יכול להביא את עצמך החוצה ולהראות את הייחודיות שבך. זה לא רק לשיר, זה טעם חדש שהוא רק שלך. רציתי להראות לאנשים את מי שאני וזה מרגש אותי לדעת שאני עושה את זה".

 

לאחרונה הוצאת שיר מקורי בשם "אל תלכי", אותו כתבת והלחנת בעצמך. איך הייתה העבודה עליו? 

"במשך שנים הייתי כותב למגירה וזה כל הזמן נשאר שם. אבל את השיר הזה כתבתי על בת הזוג שלי, זו הייתה מערכת יחסים מאוד ארוכה ומאוד משמעותית עבורי אז הרגשתי שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לכתוב לה שיר אהבה. בזמן כתיבת השיר הזה קרו המון דברים ומשיר אהבה זה הפך להיות שיר פרידה. משיר שמח ומחייך לשיר כואב ועמוק".

קיימים לא מעט בני נוער שחוששים מהעולם הזה. מה היית אומר להם?

"קודם כל זה עולם מופלא. זה לא מובן מאליו להביא את עצמך כיוצר כזמר ולהפתח מול אנשים. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להינות מהדרך. אין מה לפחד, אתם רק צריכים להאמין העצמכם, לשמוע תגובות של אנשים, לא לוותר אף פעם ולדעת שמדובר בדרך והיא זו שחשובה- לא התוצאה. אתם צריכים אנשים שיעמדו לצידכם, זה מרים למעלה ומעודד להצלחה". מוסיף, "בכל יום מחדש אני אומר לעצמי תודה שנכנסתי לזה".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"על הבמה הכי גדולה שעלייה אני אוכל להראות לכמות של אנשים מי אני. כנראה שאבחר בהיכל מנורה או בקיסריה. אני חושב שזה חלום של כל זמר וכן, גם שלי. אלו מקומות שכל זמר שמגיע אליהם יכול לסמן 'וי' קטן בדרך".

מי המודל לחיקוי שלך?

"אמא שלי היא המודל לחיקוי שלי. אני יודע שהיא תמיד הייתה שם בשבילי. להיות אמא לילד שחולם להיכנס לתעשייה זה לא דבר קל, זה לדחוף א הילד קדימה ולא לתת לו להישבר לרגע. ואמא שלי עשתה את זה ובגדול! זה לא מובן מאיו ואני פשוט מעריך אותה על כל רגע כזה".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"פופ אקוסטי".

האם הטעם המוזיקלי שלך תואם לסגנון אותו אתה שר?

"כן. אני שומע הרבה שירים של לירן דנינו, של נתן גושן ועידן רייכל. אני מאוד מתחבר לסגנון שלהם ושואב מהם לא מעט השראה".

אם היית יכול לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, מי זה היה?

"הייתי בוחר בעידן רייכל. גדלתי על השירים שלו! הוא יוצר מדהים ולדעתי הוא ממש תואם את הסטייל המוזיקי שלי".

בכל גיל ניתן להוציא שיר לעמוד על במה?

"הכל תלוי בגישה ובשאיפות. אין גיל בכלל וכל מי שחושב ככה, זו טעות גדולה. מעבר לכך שצריך קשרים וכסף על מנת להצליח, צריך פשוט רצון אמיתי ומאוד חשוב ללכת עם הלב. מכאן הכל אפשרי גם אם אתה בן שמונה וגם אם אתה בן ארבעים".

 

אתה רואה את עצמך הולך לתכניות ריאלטי בהמשך?

"כן, אני רואה את עצמי מגיע לשם משום שזה מאוד יכול לעזור בפריצה שלי. זו חשיפה אדירה ואני ממש מקווה להגיע גם למסכים יום אחד".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

"אני רואה את עצמי מופיע על הבמות, מגשים את עצמי, שמח ומאושר".

תגובות