תו הכוכב: הגיימר שעבר אל עולם המוזיקה. צילום: דורון סרי

תו הכוכב: הגיימר שעבר אל עולם המוזיקה

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד, שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע - הכוכב החדש בעולם המוזיקה שהוא בכלל גיימר מצליח

דניאל מולדבסקי, בסך הכל בן 18 וכבר השם שלו ידוע בעולם. אולי השם מוכר לחלקכם מהיוטיוב ועולם הגיימינג, כי אכן מולדבסקי מנהל ערוץ יוטיוב מצליח ואף היה לו שיר בנושא. אך הכוכב החדש החליט להשאיר את הגיימינג בצד ולעבור אל עולם המוזיקה. תפסנו אותו לראיון קצר בו הוא סיפר לנו מה הוא תמיד רצה לעשות ומהי ההשפעה המוזיקלית שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בימים אלו

"האמת שלאחרונה כבר התחלתי לעבוד על השירים הבאים שלי".

ההתחלה שלי במוזיקה

"מאז שאני קטן, בערך כיתה ג', התחלתי ללמוד גיטרה אבל מאז ומתמיד אהבתי מוזיקה, הייתי שומע המון סגנונות כשהייתי ילד, תמיד רציתי לבנות להקה עם חברים ובסך הכל תמיד ידעתי שאני רוצה לעשות עם זה משהו בעתיד".

הסינגל החדש שלי!

"וואו, העבודה הייתה מדהימה, עבדתי עליו עם ינון יהל שהוא מפיק על, היה לנו חיבור מידי, ישבנו על זה המון ובסופו של דבר יצאה התוצאה שתראו היום!".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמים לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין להם?

"כן ולא.. אני אוהב לשמוע המון דברים, בין אם זה רוק, פופ, ראפ.. בעיקרון אני אוהב לשיר המון סגנונות, בינתיים אתם תראו רק סגנון אחד שלי כי בנתיים יוצא רק השיר הראשון אבל יש לי המון מה לתת, בתכלס אני מכוון לסגנון אקוסטי, סטייל אד שירן כזה".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"אין לי מושג. אני לא רואה הרבה מעבר, אני מקווה שיצליח בזה. אבל אני חושב אולי שעריכת דין יכולה להתאים לי כי אני נורא ווכחן, אבל מוזיקה זה בעיקר מה שמתאים לי, לא רוצה בנתיים לחשוב על מעבר".

אתה מוכר לאנשים מעולם הגיימינג, אתה חושש מביקורות ותגובות רעות ואי הבנות על השילוב בין המוזיקה למשחקי המחשב?

"אני לא חושש, זה היה חלק מהחיים שלי, עזבתי את זה בשביל המוזיקה. יש את הקטע שאומרים 'כוכב רשת שרוצה להיות זמר', שזה ממש לא אני, אני תמיד אהבתי את המוזיקה. אני לא מהארץ וכל היוטיוב שלי הוא  באנגלית כך שבישראל לא כל כך מכירים אותי וזו גם אחת הסיבות אולי שאני פחות חושש".

 

"תו הכוכב" שלי לשבוע הזה

"אני מאוד אוהב את שון מנדס, גם מאוד מעריך אותו. הוא גם נורא דומה לי, הוא התחיל מיוטיוב שהוא שר ומנגן. שיר ספציפי? אני לא ממש מצליח לחשוב כי אני נורא נורא אוהב את כל השירים שלו".

 
 
תגובות