סיכומוזיקלי: רותם כהן בשיר חדש ולורן פלד חולם. יוטיוב, צילום: אלון שפרנסקי

סיכומוזיקלי: רותם כהן בשיר חדש ולורן פלד חולם

שבוע נוסף הסתיים לו ואיתו שירים חדשים במוזיקה הישראלית. למרות שבחוץ קר, בעולם המוזיקה לוהט! והשבוע: השיר המרגש של רותם כהן והאודישן שריגש אותנו ב״הכוכב הבא״

גם השבוע אספנו עבורכם את השירים החדשים ביותר במוזיקה הישראלית, שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רותם כהן - בלילות

אם יש זמר שיש לו גוון קול באמת מיוחד, יפה ועמוק זה לגמרי רותם כהן. השבוע שחרר את הסינגל החדש שלו, "בלילות" והשיר הזה הוא לגמרי ההגדרה שלנו לשיר סוחף ומרגש - גם במילים וגם במוזיקה, פשוט כיף להקשיב לקול המיוחד של רותם.

לסיכום: כיף לשמוע ★★★★★

 

אליה רוסיליו - לאן שהלב שלי יקח

אחרי שכתב להיטים לזמרים מפורסמים (כמו למשל ״שני משוגעים״), רוסיליו החליט לצאת לדרך חדשה ולהיות בפורנט בעצמו. שיר הבכורה שלו כזמר הוא שיר שקט, נקי וכזה שגורם לכם להקשיב לכל מילה ומילה ממנו. הרגעים החזקים בשיר הם כשהוא נפתח ועובר לקול גדול יותר. חדי העין בטח יבחינו כי כוכבת ״כדברא״, דנה לב, מופיעה בקליפ המיוחד. פתיחה טובה ומסקרן אותנו לדעת מה יהיה איתו בהמשך.

לסיכום: מסקרן ★★★★

 

לורן פלד - תחלום תחלום

זהו הסינגל השלישי שמוציא הזמר והיוצר לורן פלד לאחר ששני שיריו הראשונים הגיעו להצלחה רבה. שמחנו מאוד שגילינו שהוא הוציא שיר חדש! לשיר החדש קוראים "תחלום תחלום" שכתב נעם חורב והלחין פלד עצמו. השיר מאוד אופטימי ומלא בהשראה להגשמה עצמית, המילים מאוד חזקות ועוצמתיות והלחן הקליל גורם למילים לעבור בדרך שונה המקלילה את המילים העוצמתיות וככה המסר עובר בצורה עקיפה ומאוד משמעותית. אהבנו מאוד את השיר, ובכללי את היצירה של פלד, אנו שמחים שהוא הצטרף אלינו לתעשיית המוזיקה

לסיכום: שימשיך ככה!  ★★★★★

 

רן שפיר - שמחה

יוצא תוכנית הריאליטי "כוכב נולד", הלא הוא רן שפיר, הוציא השבוע את שירו החדש "שמחה". איך ששמענו את השיר היה לנו חשק פשוט לקום ולרקוד, שיר שמח, ממכר, מקפיץ ובעיקר עושה שמח וטוב על הלב ועל הנשמה. מה צריך יותר מזה?

לסיכום: שמח! ★★★★★

 

אלעד וליהי - לאבד שליטה

כוכבי הרשת המצליחים והצמד המאורס שחררו השבוע סינגל חדש אחרי כמה להיטים שזכו לאינספור צפיות ביוטיוב. גם הפעם מדובר בעוד שיר כייפי, קצבי, מדבק ושעושה חשק לרקוד. זה בדיוק הסוג שתופס היום ברשת ונראה אם זה יאבד שליטה גם בצפיות לסינגל הנוכחי.
 
לסיכום: נחמד וכייפי ★★★★
 

שווה האזנה

אושר ביטון הוא מתמודד שקשה לנו לפספס בעונה הנוכחית של ״הכוכב הבא״. אחרי אודישן מרשים, הפעם הוא חוזר למבחן המסך עם השיר ״ים של דמעות״ אותו הקדיש לחבר שנהרג. אי אפשר להסביר את בצמרמורות והדמעות שהוא גרם לנו בביצוע הזה (ולאסי עזר), החיבור הכנה לשיר פשוט מיוחד, עוצמתי ומרגש. מבחינתנו כרגע יש שלושה סוגי ביצועים לשיר הזה: זוהר ארגוב, נינט ואושר ביטון.

 
 
תגובות