חוזרים לשורשים: השירים שמחזירים אותנו לשורשים. לינקטון יחצ

חוזרים לשורשים: השירים שמחזירים אותנו לשורשים

היום (א) חל חג האילנות, טו בשבט המחזיר ומחבר אותנו לשורשים שלנו. לכבוד היום המיוחד הזה, הכנו לכם רשימת שירים שמחזירה אותנו הישר אל הילדות

בכל שנה חל החג האהוב, חג הט"ו בשבט שבו אנחנו שרים שירים לעצים, נוטעים עצים ועושים חגיגה גדולה. לכולנו ישנה חולשה לשירים הישנים מהילדות, כאלה שמחזירים אותנו לשורשים שלנו. לכן, לכבוד החג המרגש, הכנו לכם רשימת שירים שכל אחד שמע כשהיה קטן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אדון שוקו - אריק איינשטיין

את השיר המפורסם של הזמר האגדי - אריק איינשטיין, אין בית אחד בארץ שהשיר לא הושמע בו. כשאומרים לנו "שירי ילדות", זהו בהחלט אחד השירים שמזכירים לנו את הילדות בצורה הכי טובה שיש!

 

אלוהים שלי - עוזי חיטמן ז"ל

את השיר "אלוהים שלי", של הזמר האהוב - עוזי חיטמן ז"ל, היינו שרים כילדים כמעט בכל לילה! היינו שרים לאלוהים ומספרים לו את מילות השיר, שהם בעצם סיפור.

 

ברקים ורעמים - הכבש השישה עשר

בלילות חורף קרים, אין שיר שזכור לנו יותר מהשיר "ברקים ורעמים" של אחד ההרכבים המוזיקלים היותר מפורסמים בקלאסיקות הישראליות -  הכבש השישה עשר. גם היום, בכל לילה גשום, זהו השיר הזכור לנו ביותר!

 

תנו לגדול בשקט - שלומי שבת

עד היום משמיעים את השיר בבתים, בגני הילדים ולפעמים בבית הספר היסודיים! השיר הזה מסמל את הילדות שלנו בצורה מדהימה, מזכיר לנו על מה שרנו פעם ומה היינו שומעים!

 

היא כל כך יפה - כוורת

גם את השיר הזה היינו שומעים כשהיינו צעירים, אולי קצת יותר בוגרים כבר. "היא כל כך יפה" של להקת כוורת המפורסמת הוא אחד משירי האהבה היפים והנוסטלגיים הקיימים במוזיקה הישראלית ובהחלט מחזיר אותנו לשורשים שלנו.

 

 

 
תגובות