טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אן מארי. יוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אן מארי

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - אן מארי

אן-מארי, היוצרת והזמרת הבריטית האהובה אשר עומדת מאחורי להיטים רבים וגדולים, פרצה לחיינו בגדול בשנת 2017 עם שיתוף הפעולה המוכר שלה עם "קלין בנדיט" - למרות שהחלה את הקריירה שלה עוד אי שם בשנת 2013, שכללה עוד שירים היסטוריים לא פחות יפים (אבל שפחות הצליחו, משום מה). אספנו עבורכם את חמשת השירים הכי טובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Friends

אין אחד שלא מכיר את המנון ה"פרידנזון" - השיר שכולנו מקדישים לידיד ההוא או לידידה ההיא ששולחים רמזים על ימין ועל שמאל. השיר הנוקב הוא שיתוף פעולה של הזמרת עם המפיק המפורסם "מרשמלו" וזכה להצלחה רבה והשמעות מרובות ברחבי העולם. הנושא שלו, כמובן, הוא הצבת העובדה באופן ברור בפני הידיד הלוחץ שרוצה מעבר - כל מה שאנחנו הוא י-ד-י-ד-י-ם-!

 

2002

השיר הנוסטלגי המתוק יצא רק בשנה שעברה וכבר הספיק לכבוש מיליונים של לבבות ברחבי העולם. בשיר אן-מארי משתפת את המאזינים בשנה הטובה ביותר בחייה, שכללה את הנשיקה הראשונה שלה - שמספרת, כבדרך אגב, שלא הייתה מוצלחת כל כך. לשיר מנגינה נעימה וסוחפת שגורמת גם לנו להרגיש לרגע בשנת 2002 ההיסטורית.

 

Ciao Adiós

שיר פרידה נוסף מבית היוצרת אן-מארי - והפעם בניחוח מעט לטיני. השיר יצא בשנת 2016 וזכה גם הוא להצלחה רבה ולהשמעות בכל מקום, למרות שניתן להבחין כי לא רבים יודעים כי אן-מארי היא הזמרת אשר עומדת מאחורי הלהיט. השיר נכתב על כך שהזמרת מגלה כי בן זוגה מנהל רומן עם בחורה אחרת; ובשל כך נפרדת ממנו בדרך מאוד נוקבת ומודגשת ("צ'או" ו-"אדיאוס" הן שתי מילים לטיניות לומר להתראות). לשיר מנגינה קצבית אשר שומרת על אווירה קלילה ואופטימית. אנחנו איתך, אן-מארי!

 

Rewrite The Stars

מדובר בגרסה נוספת לשיר שבוצע במקור על ידי השחקנים זאק אפרון וזנדאיה, שמבצעים אותו בתור הדמויות שלהם בגרסה המחודשת לסרט "The Greatest Showman". השיר בגרסה בה שרים אותה אן-מארי וג'יימס ארתור נכנס אף הוא אלבום הדלוקס של פסקול הסרט. השיר, כחלק מהסרט, הוא בלדה בין שני אוהבים שלא יכולים להיות ביחד - אך עם זאת חולמים על עתיד ורוד ואופטימי יותר, שלא יכול להתאפשר בכזו קלות. אנחנו לגמרי מאוהבים הגרסה המרגשת הזו לשיר!

 

Rockabye

נסיים בלהיט שהכניס את אן מארי האדירה לחיינו: שיתוף הפעולה האגדי שלה יחד עם הראפר שון פול והלהקה קלין בנדיט. השיר מספר את סיפורה של אם חד-הורית ששרה לבנה הקטן ומבטיחה לו שתעשה הכל למענו, וכמובן, מקיימת. השיר המרגש לגמרי מוכיח שבלדה לא חייבת להיות בעלת מנגינה עצובה, איטית ורומנטית בשביל לחדור ללבבות ולהמיס אותם. לגמרי ברור למה דווקא השיר הזה היה זה שגרם ליוצרת האהובה לפרוץ לתודעה!

 

 

 
תגובות