אהבה שלנו: הדואט הרומנטי של דודי בר דוד ורוני דלומי. צילום עדי גולדשטיין

אהבה שלנו: הדואט הרומנטי של דודי בר דוד ורוני דלומי

הזמר המדהים דודי בר דוד חוזר בשיר חדש היום (ה'), שיתוף פעולה עם רוני דלומי, בשיר רומנטי לנגד כל הסיכויים. זה מה שחשבנו על השיר והקליפ המצורף

איזה כיף לפתוח את יום חמישי עם שיר חדש של הזמר דודי בר דוד בשיתוף פעולה עם הזמרת רוני דלומי בשירם החדש "My Love". היום (ה') שחרר בן דוד את השיר ביחד עם קליפ מיוחד המתאר את סיפור השיר. את השיר כתב בר דוד בעצמו לאחר שפורסם סיפור האהבה המיוחד של לוסי אהריש וצחי הלוי אשר התחתנו בסתר והסתירו את הזוגיות שלהם מעיני הציבור בעקבות ביקורת רבה. השיר מתאר סיפור אהבה רומנטי שנשאר לנגד כל הסיכויים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נפתח בקולו של בר דוד במילות אהבה נעימות לאוזן ואופטימיות רבה. מילים המתארות מערכת יחסים הרמונית ומקסימה. לאחר הפזמון הראשון מגיע דלומי עם הקול המלאכי שלה שעושה לנו טוב על הלב ומעניקה לשיר עוצמה רבה חדשה בנוסף לקול של בר דוד. לשיר מתווסף קליפ מיוחד השומר על אינטימיות עמוקה, הוא מיוחד ועדין, משקף את מילות השיר העמוקות בצורה מושלמת, כמו שרק השניים הצעירים יודעים לעשות.

 

כזכור, לפני כשבועיים היינו במופע ההשקה של בר דוד שם הופיע בהופעת בכורה עם השיר המדובר. באותו המופע הוא גם אירח את דלומי. דיברנו עם השנים על השיר והם סיפרו לנו על תהליך העבודה. בר דוד סיפר לנו: "ניגנתי עם רוני כבר לפני כמה שנים גיטרה ולא יכולתי לחשוב על זמרת אחרת שתשיר איתי, היא מהממת". גם דלומי סיפרה לנו על השיר מספר מילים: "האמת הכל ממש זרם, מאוד בקלות. ברגע הראשון ששמעתי את השיר התאהבתי בו וכבר רציתי להקליט אותו ולא עניין אותי שאולי אני לא אוכל לעשות את זה".

תגובות