האיחוד: שיתוף פעולה בין שון מנדס, נייל הורן וליאם פיין?. צילום מסך מאינסטגרם

האיחוד: שיתוף פעולה בין שון מנדס, נייל הורן וליאם פיין?

לאחר בקשות חוזרות ונשנות של המעריצים האם סוף סוף נקבל שיתוף פעולה של נייל הורן ושון מנדס? ומי הוא חבר להקת וואן דיירקשן שביקש להצטרף לחגיגה?

שון מנדס נמצא במקום טוב בתעשיית המוזיקה העולמית מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. בשנה האחרונה אנו מקבלים המון תמונות של מנדס ושל יוצא להקת וואן דיירקשן - נייל הורן. כל פעם נשאלה השאלה על ידי המעריצים מתי הם יוציאו שיר משותף. השבוע, במספר ציוצים חוזרים של השניים ניתן לראות כי בקרוב הם יעבדו על שיר משותף. ומי שהחליט להצטרף גם לחגיגה הוא ליאם פיין שהחזיר ציוץ גם. מה שנקרא "שון מנדס מאחד את חברי להקת וואן דיירקשן".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני מספר ימים מעריצה של הורן צייצה בחשבון הטוויטר שלה תמונה של מנדס והורן וכתבה: "נייל, האם תיתן לנו שיר משותף עם שון?". הורן לא נשאר אדיש לציוץ והגיב לה חזרה "אנחנו ננסה". זה לא נגמר כאן כמובן, מנדס נכנס לתמונה וכותב "אנחנו נעשה את זה!". לאחר שכל האינטרנט געש ושמח והמעריצות שמחו ועדיין בהלם, הגיע ליאם פיין שגם הוא רוצה להיות חלק משיתוף הפעולה. פיין הגיב בחזרה לשני הזמרים: "אני יכול לנגן במשולש (כלי נגינה)?" שמעתם נכון! איחוד של חברי להקת וואן דיירקשן.

 

ההתכתבות הויראלית בין החבורה
ההתכתבות הויראלית בין החבורה © צילום מסך מטוויטר

זה לא נגמר, לאחר כל הסאגה של הציוצים החוזרים הורן צייץ: "הו אנחנו כותבים", עם אמוג'ים מאוהבים. מה שמאשר לנו את העובדה שכנראה יצא לזמרים שיר משותף. בין הורן למנדס בטוח אך כניסתו של פיין לא מובטחת. אנחנו מאושרים ומקווים שגם אתם כי איך אפשר שלא??

תגובות