תו הכוכב: "הופעה זה כיף אחר מיוטיוב". צילם יניב ישראל אלון

תו הכוכב: "הופעה זה כיף אחר מיוטיוב"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - אלעד פרץ

אלעד פרץ התחיל את הקריירה שלו כיוטיובר וכוכב רשת. כיום, הוא עבר מיצירת תוכן לרשתות החברתיות אל קדמת הבמה. בראיון אישי הוא מספר לנו על הפרויקט המיוחד שהפיק, על המעבר אל הבמה ועל ההבדלים בין יצירת סרטונים ליוטיוב למופע המוזיקלי שלו.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"בימים אלו אני עובד על מופע "ההרצלים", פרויקט שלי".

מה אתה יכול לספר לנו על מופע "ההרצלים" שהפקת בעצמך?

"זהו מופע מבית היוצר של "ווקה פיפל". ווקה פיפל הוא מופע שרץ כבר כ-10 שנים, והוא הצליח בצורה משוגעת בארץ ובעולם, עכשיו בעצם מדובר במופע חדש, מאותו בית הפקה. ההבדל הוא שזה בעברית, והם לא לבנים יותר כמו בווקה פיפל, והם לא חייזרים שהגיעו מכוכב ווקה, אלא הם שישה חבר'ה ישראלים צעירים, שעושים הצדעה למוזיקה העברית והישראלית. זהו מופע בידור מוזיקלי והומוריסטי. אודי גוטשלק הבמאי, עמל על המופע ביחד עם חברי הלהקה, והכל באקפלה, ללא ליווי כלי נגינה. מופע מוזיקלי שעוברים בו מגוון רחב של שירים מלהקת הגבעטרון ועד טודו בום. משירים מאוד ישנים ועד שירים מאוד עדכניים. והכל בלי כלי נגינה, אלא ביטבוקס".  

 

לפני כמה זמן התחלת להתעסק במוזיקה?

"מגיל מאוד צעיר, כיתה א'-ב'. ההתחלה הייתה כשהתחלתי ללמוד פסנתר, והתחלתי לעבוד במוזיקה כבר בתיכון".

המוזיקה שאתה יוצר תואמת למוזיקה שאתה שומע?

"אני מאזין המון לאקפלה לאחרונה, בשביל הפרויקט שלי, וגם כי אני מאוד אוהב את זה. טוניק הם אלופים בעיניי,  הם אחד מנקודות האקפלה הגדולות כרגע בעולם. אני מאזין להמון סוגים של מוזיקה, כי אני חושב שזה הכרחי בתור יוצר להקשיב, להאזין, להרחיב את האופקים כמה שיותר, וגם לא בתור יוצר. אני חושב שבכל ז'אנר יש דברים מדהימים ויש דברים פחות טובים".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"אני מאוד אשמח להתעסק במוזיקה לתיאטרון ומחזות זמר בעתיד".

במה שונה הפקת המופע לסרטוני היוטיוב שיצרת, ומה אתה מעדיף?

"בערוץ היוטיוב שלי, יחד עם איתמר זוהר, אנו יוצרים דברים שעושים לנו מאוד מאוד כיף, ומחפשים כל הזמן הרפתקאות חדשות. מופע ההרצלים זה בעיניי עוד הרפתקה שלקחתי אותה עצמאית, בלי איתמר, אך זו עוד הרפתקה שהיא דווקא על הבמה. עם פלטפורמה אחרת, חוקים אחרים ועם אתגרים אחרים. אני מאוד נהנה משני העולמות. גם ליצור סרטונים שהם סגורים ועולים פעם אחת וגם את כל עניין הבמה. ההבדל בין וידאו לבמה הוא שבוידאו אתה יכול ממש לדייק, לסגור משהו עד הסוף. ובבמה, זה כל פעם חי מחדש, בכל הופעה זה קורה שוב מאפס וזה כיף גדול וכיף אחר".

מיהו תו הכוכב שלך?

"אני מאוד אוהב את אלון עדר ואת ג'ק בלאק שיש להם להקת רוק הומוריסטית. אבל אני חושב שאני אלך על אלון עדר דווקא, כי הוא ישראלי וזה גם תואם את רוח "ההרצלים"".

 

 

תגובות