Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ביונסה. צילום: Duane Prokop/gettyimages.IL

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ביונסה

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע ביונסה

ביונסה הראתה לכולנו איך כוכבת פופ אמיתית צריכה להיראות, עם קול עוצמתי שממלא לבבות והופעות גרנדיוזיות היא הפכה לשם מוכר בכל בית בעולם. במשך כבר יותר מ-20 שנים היא מייצרת אין ספור להיטים. התחילה את דרכה בלהקת הבנות "דסטיניז צ'יילד", ומאוחר יותר בקריירה עצמאית. היום אספנו לכם חמש עובדות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיא אישי

ביונסה הייתה הזמרת הראשונה שכל ששת אלבומיה הראשונים הצליחו להתברג במקום הראשון במצעדים. זהו השיג מרשים שהוכיח שלמרות שלאחרונה יש זמרות רבות שבאות ונעלמות היא כאן כדי להישאר והיא ממש לא מתכוונת לפנות את המקום שלה!

מתוך השרוול

הזמרת סיפרה כי את קטע הראפ בשיר "Partition" היא שרה מהראש שלה. היא פשוט נכנסה לחדר ההקלטות ואמרה את מה שהיא חושבת בלי הכנה או כתיבה מסודרת של המילים. היא אף הודתה שאחריי שהיא סיימה להקליט את הקטע היא הרגישה מובכת ופחדה שאמא שלה תכעס עליה כשהיא תשמע את השיר, אנחנו לגמרי היינו סולחים.

כישרון מולד

יומיים אחרי שביתה בלו אייבי קרטר נולדה שיחרר הראפר JZ- בעלה של ביונסה את השיר "Glory" ברשתות החברתיות שלו. בסוף השיר הוכנס קטע מהבכי של ביתם הצעירה ואף נרשם קרדיט בשיר על שמה של הילדה הצעירה, כשהשיר נכנס לרשימת ה "Billboard 100" מעשה זה הפך אותה לאדם הצעיר ביותר שנכנס לרשימה. עם הורים כאלה אנחנו בטוחים שזה לא השיא האחרון שהיא תשבור!

צעד ראשון

צעדיה הראשונים של הזמרת האהובה בעולם המוזיקה היו כשהייתה רק בת 12 ונרשמה לתכנית הכשרונות הכי גדולה בטלוויזיה באותה התקופה (שנות ה90) כחלק מלהקת בנות בשם "Girls Tyme". הן זכו במקום השני והסרטון מתוך התכנית אפילו מופיע בקליפ לשירה "Flawless". כמו שזכור לכולנו גם את המשך דרכה היא עשתה יחד עם להקת ה "Destiny Child" שזכתה להצלחה גדולה ולהיטיה זכורים לנו עד היום.

 

אהבה מנצחת

מעבר לזה שבעלה, הראפר ג'יי זי, הוא הגבר השני בלבד שאיתו יצאה, הוא גם המאזין הראשון שלה. בכל פעם שהיא מסיימת לעבוד על שיר היא משמיעה אותו לבעלה כדי לקבל ממנו את דעתו הכנה, היא אפילו סיפרה שכשהאלבום החמישי שלה שקרוי על שמה היה מוכן, שניהם רקדו לצלילי שיריו לבושים בגרביים בבית.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני שבוע העובדה הראשונה הייתה נכונה! לפני שהחלה לככב בסדרה "המכשפים מווברלי פלייס" סלינה גומז צילמה 2 סדרות אחרות של דיסני שמעולם לא שודרו

רק באנגלית

למרות שלאחרונה זמרים אמריקאים רבים משחררים שירים בספרדית ביונסה אמרה שהיא לא רואה את עצמה עושה את זה ומעדיפה להישאר עם האנגלית.

מריחה רע

מוצר האיפור האהוב על מלכת הפופ הוא מסקרה אך היא אלרגית לבשמים מה שנראה לנו קצת בעייתי עם כמות הספורט שהיא עושה בהופעות שלה.

 
תגובות