סיכומוזיקלי: ישי ריבו מרגש ואושר ביטון עושה זאת שוב. יח"צ

סיכומוזיקלי: ישי ריבו מרגש ואושר ביטון עושה זאת שוב

עוד שבוע חלף לו ואיתו שירים חדשים שיצאו במוזיקה הישראלית. אז במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את השירים שיצאו. והפעם: ישי ריבו מרגש, אושר ביטון מצליח לעשות זאת שוב, וגם, הדואט של מי גרם לנו לצמרמורות?

גם הפעם אספנו לכם את השירים החדשים והטובים שיצאו במוזיקה הישראלית, כדי שתפתחו את הסופש בחיוך - האזנה נעימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ישי ריבו - הלב שלי

ישי ריבו הוא אחד מהזמרים עם הקולות הבולטים והייחודיים ביותר במוזיקה הישראלית. השבוע הוציא את הסינגל החדש שלו, "הלב שלי" אותו כתב והלחין בעצמו. ריבו מצליח לרגש אותנו כל פעם מחדש, במילים, במנגינה, ובקולו העדין. אחד כזה שללא ספק חודר לנשמה ומצליח לגעת בכל פינה בלב.

לסיכום: צמרמורות ★★★★★

 

קובי אפללו - אהבה שלי

אם יש זמר שבאמת מזוהה עם הקול שלו הוא ללא ספק קובי אפללו, שיש לו את אחד הקולות היפים והמיוחדים ששמענו. השבוע הוציא שיר חדש "אהבה שלי". כבר משמיעה ראשונה של השיר אפשר לשמוע שאפללו שר מהנשמה שלו, וזה אחד מהדברים שהופכים את השיר לכל כך יפה ומיוחד.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

אושר ביטון - משתקפת


מתמודד התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אושר ביטון, הוציא השבוע שיר חדש והצליח לרגש אותנו שוב ולהיכנס לנו ללב. השיר מביא משהו אמיתי, עם עוצמה, שגורם לנו לרצות לשמוע את השיר שוב ושוב. אושר ביטון לגמרי מוכיח לנו עד כמה היכולות שלו גדולות ועצומות, וכמה כישרון יש לו.

לסיכום: מצליח ובגדול ★★★★★

 

עדן טהרני - אני רואה

עדן טהרני היא אחת מהמתמודדות שבלטו בתוכנית "אקס פקטור", בן אדם מדהים עם קול מדהים לא פחות. "אני רואה" הוא השיר החדש של טהרני שיצא השבוע, וקשה להתעלם מקולה המעולה של עדן, שהופך את השיר למה שהוא באמת- שיר אמיתי, מרגש, עם מסר וכוונה.

לסיכום: אחד השירים המרגשים ששמענו ★★★★

 

נסרין קדרי - ישמע האל

הזמרת עם אחד מהקולות העמוקים ששמענו, נסרין קדרי, הוציאה השבוע את השיר החדש שלה "ישמע האל". הקול של קדרי משתלב בצורה מדהימה עם מנגינת השיר, יש בו עומק. הוא ללא ספק עוצמתי בטירוף ויכול להפוך ללהיט!

לסיכום: עוצמתי ★★★★

 

שווה לדעת

איך אפשר שלא להכיר את הזמרת והיוצרת המוכשרת והאהובה - יובל דיין. השבוע פרסמה דיין בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה משנת 2012, כאשר הגיעה לאודישן של תוכנית הריאליטי "דה ווייס", ועוד תמונה ממש מעכשיו -  2019, רק שהפעם היא הפכה למנטורית בתוכנית המדוברת. בפוסט דיין כתבה: "תביטו בזאת שמשאל - שלא ידעה שהיא זמרת וזאת שמימין שלא ידעה שהיא מנטורית", איזו סגירת מעגל מטורפת ומרגשת!

 

תגובות