טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עדן חסון. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עדן חסון

יש לנו המון זמרים בעולם וברחי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של עדן חסון

בשנה האחרונה נכנס לחיינו זמר צעיר בשם עדן חסון שכבש אותנו עם שירים רבים שהפכו לחלק מהתרבות הישראלית. אנו מודים שהיה לנו קשה להחליט אבל בסוף הצלחנו לבחור את חמשת השירים הטובים ביותר של הזמר האהוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שמישהו יעצור אותי

הראשון הוא אחד השירים הכי מפורסמים של הזמר וגם  מדבור הסינגל הראשון שלו. "שמישהו יעצור אותי" חשף אותנו לחסון והראה לנו כמה הוא מיוחד ואיך הוא מצליח לרגש בשירה שלו. אנחנו לא רוצים שמישהו יעצור אותנו משלמוע את השיר המדהים הזה.

 

ילדים כאלה

השיר השני ברשימה שלנו הוא "ילדים כאלה", השיר זכה להזדהות רבה וחשיפה אפילו גדולה יותר מהשיר הראשון שלו. אפשר לראות ולשמוע דרך השירה של חסון שהוא מחובר מאוד לטקסט, והשירה שלו חלומית ומדהימה.

 

מתפוצץ לי הראש

בשיר הזה, והשלישי הרשימה שלנו. חסון ממש מספר לנו סיפור, משתף את הרגשות שלו, כמו סיפור רק עם מנגינה. הדרך בה הוא שר את מילות השיר מראה את מה שהוא מרגיש, משתף אותנו, וזה לא רק מרגש, אלא גם מיוחד מאוד.

 

שיכורים

השיר "שיכורים" לא שונה השירים האחרים של חסון, אבל מיוחד מאוד! כמו בשירים האחרים של עדן גם השיר הזה מספר לנו סיפור, קצת שונה, אולי אפילו יותר אופטימי. שיר מקפיץ שמח שאנחנו אוהבים לרקוד לצליליו.

 

אני מבולבל

השיר "אני מבולבל" הוא ללא ספק אחד השירים הכי עוצמתיים של חסון. בו הוא אינו מסתיר את הרגשות והמחשבות שלו, הוא ממש מספר לנו אותם, משתף, אבל בצורה הכי פתוחה ורגישה מכל שיריו האחרים. השיר קיבל המון תגובות הזדהות והמון אהבה, ובצדק!

 
 
 
תגובות