סיכומוזיקלי: עידו דנקנר בקאבר לאריאנה גרנדה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: עידו דנקנר בקאבר לאריאנה גרנדה

שבוע נוסף הגיע לסיומו וגם הפעם, אספנו בשבילכם את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, והפעם: השיר החדש והמדהים של חנן בן ארי, הקאבר המטורף שעשה עידו דנקנר לשיר המצליח של אריאנה גרנדה וגם, השיר החדש של מצדה

אם במקרה פספסתם את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, הגעתם למקום הנכון, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - תסביכים

אחרי הלהיט "טיפוס של חורף", הזמר המוכר מושיקו מור, שחרר השבוע את השיר החדש שלו, "תסביכים". למרות שציפינו למשהו שעוד לא שמענו קודם, בכל זאת אפשר לומר שגוון הקול של מור הוא ייחודי, מעניין ואמיתי, והוא ללא ספק מה שהופך את השיר הזה לכל כך מוצלח, נותן לו נגיעה מיוחדת שאין בהרבה שירים אחרים.

לסיכום: יכול להפוך ללהיט ★★★★

 

אייל גולן - הפוך מהיקום

אייל גולן נחשב לאחד מהקולות הבולטים והאהובים ביותר במוזיקה הים תיכונית, וכל שיר שלו בשנייה הופך ללהיט. כך גם שירו החדש, "הפוך מהיקום", שללא ספק מוכיח לנו עד כמה קולו באמת עוצמתי. השיר קצבי מאוד, ממכר ונותן לנו תחושה של עוד.

לסיכום: מצליח ובגדול ★★★★

 

חנן בן ארי - אלוף העולם

השבוע שחרר בן ארי את השיר החדש שלו - "אלוף העולם" אותו כתב, ואף הלחין ביחד עם נתן גושן (שהוא מוכשר לא פחות). השיר פשוט מדויק מכל הכיוונים, עוצמתי, מרגש ולוחץ בדיוק על כל המקומות הנכונים. אנחנו יכולים להגיד שחנן בן ארי הוא מסוג הזמרים שפשוט שרים מתוך הלב שלהם, מתוך הנשמה.

לסיכום: אלוף העולם  ★★★★★

 

מצדה - חיוך של בוקר

זוכת תכנית הריאליטי "אביב או אייל", מצדה, ממשיכה לחדש עם השיר החדש שלה שיצא השבוע, "חיוך של בוקר" אותו כתב והלחין אבי אוחיון. השיר מאוד קליט, מאוד סחף אותנו, וביחד עם הקול המדהים והמרגש של מצדה, זה הופך לאחד השירים היפים ביותר ששמענו לאחרונה. פשוט מוכשרת.

לסיכום: וואו ★★★★★

 

שווה האזנה

אנחנו רוצים לדעת, יש מישהו יותר מוכשר מעידו דנקנר? השבוע הזמר המוכשר העלה לערוץ היוטיוב שלו קאבר לשיר "7 Rings" של אריאנה גרנדה, ופשוט השאיר אותנו בלי מילים, מדויק, מרגש ופשוט אלוף ומוכשר כל כך.

 

איה מלמד, מוכרת לחלקנו בתור גרושתו של כוכב תכנית הריאליטי "האח הגדול" - שי חי. אבל בעיקר כסטייליסטית וזמרת לא פחות טובה, השבוע פרסמה קאבר שלה לשיר המדהים והמרגש "Hurt” והשאירה אותנו עם צמרמורות בכל הגוף, פשוט כיף לשמוע, אחד מהקאברים הטובים ששמענו. מולטי טאלנט.

 
 
 
תגובות