יבטל גם הפעם? הראפר טייגה יופיע בישראל. צילום מסך מיוטיוב

יבטל גם הפעם? הראפר טייגה יופיע בישראל

אחרי שביטל את הופעתו בישראל לפני כחצי שנה, אמש פרסם הראפר כי הוא מתכנן להגיע להופעה בישראל בחודש אפריל הקרוב

הראפר המצליח והבינלאומי טייגה, בן ה-29 נמצא בתעשיית המוזיקה שנים רבות ונחשב לאחד הראפרים המוכרים בתחום. אם השם נראה לכם מוכר, זה כי הוא האקס המפורסם של הצעירה לשבט קרדשיאן-ג'נר והמיליונרית הצעירה בעולם - קיילי ג'נר. לכוכב הראפ יש לא מעט להיטים ברזורמה שלו ואמש (ב') הוא הכריז ברשתות החברתיות כי הוא בדרך להופעה בארץ הקודש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפוסט מיוחד בפייסבוק של הזמר בו הכריז על ההופעה המדוברת והוא לא שכח להפגין התרגשות מהגעתו: "ישראל! אני מגיע אליכם בפעם הראשונה למועדון דזרט בראשון לציון, 23 באפריל!". כזכור, תוכננה הופעה של הראפר בארץ גם בראשון לציון, במסגרת פסטיבל "שאקה" באוגוסט האחרון, אך היא בוטלה ימים ספורים לפני הגעתו של הכוכב לארץ בעקבות המצב הבטחוני.

 

טייגה הוא אחד הראפרים המצליחים בעולם ההיפ-הופ בשנים האחרונות. בין להיטיו המוכרים אפשר למנות את "Taste", "Dip", "Hookah", "Ayo" ועוד. בשיתופי הפעולה המוזיקלים שלו אפשר למצוא שמות כמו כריס בראון, ניקי מינאז', קניה ווסט ואיגי אזליה. לצד הצלחתו שמו של הכוכב נקשר לשערוריות לא פעם ומלבד מערכת היחסים עם ג'נר, פורסם בעבר לא על בעיותיו הכלכליות וממש השבוע הוא תועד לוקח (ואז מחזיר) נשק ממאבטח לאחר שגורש ממועדון לילה. אנחנו מצידנו נקווה שהביקור שלו בארץ אכן יתרחש, ויעבור ללא תקריות מיוחדות.

 

 
 
תגיות
תגובות