יוצא לדרך: עמית מורשת בסינגל "שתהיי רק שלי". צילום: אור דנון

יוצא לדרך: עמית מורשת בסינגל "שתהיי רק שלי"

לאחר עבודה ממושכת השחקן עמית מורשת עושה צעד ראשון לקריירה מוזיקלית ומוציא היום (א') סינגל ראשון, מה חשבנו עליו ומה יש לעמית להגיד על הסינגל הראשון

לאחר אין ספור סרטוני שירה ברשתות החברתיות השחקן עמית מורשת שמוכר לנו מהסדרות: "אחותי קפצה כיתה", "טרנינג" ועוד. מוציא היום (א') ועושה צעד נוסף אל קריירת השירה בסינגל "שתהיי רק שלי" מאלבום בכורה עתידי. "זו לגמרי התחלה של קריירה מוזיקלית, מבחינתי הגשמה של החלום הכי גדול שלי. יש המון שירים שמוכנים ומחכים לצאת לאור".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסינגל כתב והלחין מורשת בעצמו, הלחן הקצבי מתכתב בצורה טובה עם המילים וקולו המדויק של מורשת ומרגישים את ההשקעה והאמיתיות בשיר. "מהרגע שנכנסתי לאולפן זה היה מרגש מאוד. לתת לשיר שכל כך קרוב לליבי עיבוד כזה משוגע ולתת לנגנים הכי טובים בארץ לנגן אותו - ביניהם אבי סינגולדה על הגיטרות, תומר צדקיהו המתופף, אייל מזיג המפיק שגם ניגן את הבס. זו הייתה חוויה לא נורמלית". לסינגל צורף גם קליפ מפתיע במיוחד שמראה גם את הצד הבוגר של הכוכב.

עמית מורשת - שתהיי רק שלי
 

מורשת הוכיח שוב שהוא לגמרי יכול להצליח גם במוזיקה, גם כזמר וגם כיוצר - יש לו את הכשרון המיוחד שכיף לאהוב ואנו כבר מחכים ליצירה הבאה שלו. 

© אור דנון
 
תגיות
תגובות