מצדה איש ימיני: "אשמח להיכנס גם לתחום המשחק". צילום תמונה: ארן חן צלמים

מצדה איש ימיני: "אשמח להיכנס גם לתחום המשחק"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד, שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע - זוכת "אביב או אייל", מצדה איש ימיני

מצדה איש ימיני נכנסה לחיינו כאשר זכתה בתוכנית הריאליטי "אביב או אייל". גולן אף נתן לה במתנה את השיר שעמד להוציא, סימן אותה כפריצה הגדולה, והיא ומועמדת לגמר כבר בשלביה המוקדמים של התוכנית. מאז הניצחון איש ימיני עובדת על קריירת המוזיקה שלה ומשלבת זאת עם לימודים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"בימים אלה אני עובדת על אלבום, אני אוספת חומרים וגם מתארחת עם נסרין קדרי בהופעות שלה שזה כבוד גדול".

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי, מוזיקה תמיד דיברה אליי. גם בתקופות הכי קשות שהיו לי הייתי שרה, וגם את התקופות הכי שמחות אני מעבירה עם מוזיקה. האמת שלא חשבתי שאעסוק בזה כמקצוע, אבל אני מניחה שזה התגלגל לכאן ואני עוסקת בדבר שאני הכי אוהבת לעשות".

 

הוצאת סינגל לאחרונה. איך הייתה העבודה עליו?

"הייתה עבודה קשה, אבל טובה. האמת שאנחנו על הסינגל הזה עוד ממש מהזכייה, עבדנו על זה עם אייל גולן, עם מתן דרור ואבי אוחיון, והשיר עבר המון שינויים והמון סגנונות שונים עד שהצלחנו למצוא את הסגנון המתאים שלו, ועכשיו אני הכי מרוצה ממנו בעולם".

 

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי לו את מאזינה?

"כן, ללא ספק. אני נורא מאמינה שהיום, הדור שלנו - הצעירים, הוא דור נורא מגוון, אנחנו שומעים המון סגנונות. בגלל זה גם כל הזמרים והיוצרים היום נורא מושפעים, את לא יכולה היום לשמוע זמר מזרחית מהדור שלנו שישיר לך מזרחי כבד כמו של פעם. זה יהיה משולב, אין מה לעשות. אז אני חושבת שבדיוק כמו שאני שומעת את כל הסגנונות, אני גם מביאה בשירה שלי את השילוב הזה, את הסגנונות השונים, אז כן".

אילו דברים תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"וואו, האמת שלא חשבתי על זה כמעט. אני נורא אשמח להיכנס לתחום של המשחק, שאני גם משחקת מגיל מאוד קטן. זה חלום ממש גדול".

איך הייתה החוויה בריאליטי השפיעה על המוזיקה שאת שרה?

"קודם כל זו הייתה חוויה מדהימה, וזו הייתה התקופה הכי טובה שהייתה לי בחיים, למדתי מהחוויה הזאת המון. זה היה חלום לעבוד עם אייל, גם היה לי די ברור שאני בוחרת באייל. את רואה את ההשקעה שלו, וישר גם התחברתי לאופי שלו, ולנתינה שלו, וזה השפיע לי האמת על הסגנון המוזיקלי, כי לפני כן הייתי יותר 'פופית', אפשר לקרוא לזה ככה, ומהתוכנית באמת אייל כל שבוע הוא בחר לי את השירים, הוא בעצמו, ואני נורא סומכת על האוזן שלו ועל הטעם שלו ולאט לאט הבנתי יותר מה המקום שלי במוזיקה, שזה טיפה יותר ים תיכוני, ובאמת העצמתי מהתוכנית".

מיהו תו הכוכב שלך?

"האמת לאחרונה, טוב זה לא סוד שאני מכורה לאמן והיוצר האגדי עידן עמדי, ולאחרונה אני מכורה לשיר החדש שלו 'מה את מרגישה'".

 

 

 
תגובות