בכורה: דור וקנין משחרר את "נשארתי ילד". צילום: באדיבות יחסי ציבור

בכורה: דור וקנין משחרר את "נשארתי ילד"

אחרי ארבעה שירים שהוציא לרדיו, ואחרי שצבר מיליוני צפיות, דור וקנין משחרר סינגל חדש, בו הוא פורץ גבולות חדשים. קבלו אותו בבכורה!

דור וקנין, בן ה-19, החל את דרכו בערבי קריוקי ולאחר כמה שנים בהם שיחרר ליוטיוב סרטונים שלו בהם שר קאברים, דור התחיל לשחרר שירים משלו לרדיו ולערוץ היוטיוב שלו (ואף זכה למיליוני צפיות) ולהופיע. כעת, משחרר את הסינגל החדש שלו "נשארתי ילד" שגולשי פרוגי זוכים לשמוע אותו בבכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר "נשארתי ילד" כתבו והלחינו לידור סולטן ואילון ששון. מדובר בסינגל המשלב שני סגנונות מוזיקליים נורא אהובים. השילוב של שני סגנונות המוזיקה יוצר אפקט מושלם ונוגע.

 

בשיר דור מספר לנו סיפור אהבה כואב, בו נראה כי שני הצדדים מיואשים, אבל לא מוכנים לוותר. השיר מעניין והקול של דור מצליח לרגש. "אני לא נוסטלגי ולא שטותניקי וחדשני" מסבר הכוכב העולה ומסביר, "אני מנסה לשלב בין המוזיקה הים תיכונית של פעם ובין המזרחית העכשווית שחורכת את הרדיו. השילוב בין שני הסגנונות מעורר אצלי ניצוץ בלב. אני אוהב לשלב בין השניים..זה לא מובן מאליו לעמוד על במות כשהמטרה היא לשמח את האנשים. כשאתה על הבמה לא מעניין אותם מה עבר עליך באותו היום, אתה נמצא שם בשבילם. זו זכות גדולה עבורי לעזור להכניס קצת שמחה בעולם", מסכם וקנין.

תגיות
תגובות