טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ביונסה. Getty images.il/Kevin Winter

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ביונסה

כיום יש לנו המון זמרים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. והפעם חמשת השירים הכי אהובים של ביונסה

מאז שפרשה מלהקת הבנות "Destiny's Child" בה לקחה חלק במשך יותר מעשור הפכה ביונסה ג'יזל נואלס-קרטר שכולנו מכירים בעיקר בשמה הפרטי בלבד הפכה בשנים האחרונות למלכה הבלתי מעורערת של מוזיקת הפופ בעולם. עם מכירות של יותר מ100 מליון עותקים מאלבומיה ו-46 מועמדויות לפרסי הגראמי כמעט שאין אדם בעולם שלא מכיר את שיריה. אספנו לכם את חמשת השירים הכי טובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Say My Name

נפתח את הרשימה שלנו בשיר שעוסק בתחילת דרכה של ביונסה שיצא כשעדיין הייתה חלק בלתי נפרד מלהקת "Destiny's Child" ונחשב עד היום לאחד השירים המצליחים ביותר של השלישייה שגם כתבו בעצמן. אמנם הוא יצא לפני שרובנו נולדנו, בשנת 1999 אבל כולנו עדיין מכירים אותו מעולה! מה שרק מוכיח ששירים טובים לא מתיישנים והשיר הזה הוא לגמרי על-זמני.

 

If I Were A Boy

השיר הבא הוא אחד השירים המזוהים ביותר עם הזמרת האהובה, השיר מדבר על תסכול של אישה ביחסיה עם בן זוגה והיא מתארת לעצמה מה היה קורה אם היא הייתה הגבר במערכת היחסים. הוא עוצמתי ומרגש ומצורף לו קליפ בשחור לבן שמרגיש כאילו הוא לקוח מתוך סרט הוליוודי והוא לגמרי אחד השירים הכי אהובים עלינו של הזמרת!

 

Crazy In Love

השיר הבא הוא שיתוף פעולה של ביונסה שלנו עם הראפר שידוע בשם הבמה " JZ" שמעבר לעובדה שהוא אחד הראפרים המוכרים והמצליחים ביותר בעולם הוא גם בעלה. השיר יצא בשנת 2003 כשהשניים היו ביחד רק שנה וכבר החליטו לשתף פעולה בשיר. אם בא לכם להרים מסיבה זהו לגמרי השיר שאתם צריכים לבחור, בשונה משירי אהבה רבים הוא פופי, קצבי וסופר כיפי, אין מצב שהוא לא יעלה לכם חיוך!

 

Halo

עד היום השיר "Halo" שיצא לפני עשר שנים נחשב לאחד השירים המצליחים ביותר של הזמרת בכל הזמנים! השיר מראה לנו שוב את היכולות הווקאליות האדירות של ביונסה שאופייניות רק לה והפכו אותה למודל לחיקוי בקרב מליונים. השיר מרגש ועוצמתי ומרגיש כאילו נוצר במיוחד בשביל שהיא תשיר אותו.

 

Telephone

נסגור את הרשימה עם שיר שמשלב את שתי הדיוות הגדולות ביותר של עולם הפופ, ביונסה וליידי גאגא (שזכתה לאחרונה בפרס האוסקר). השיר "Telephone" נחשב לאחד השירים המזוהים ביותר עם שתיהן בעיקר כי הוא יצא את השילוב המושלם בין שתי זמרות כל כך דומות ויחד עם זה כל כך שונות.

 

 

 

 
תגיות
תגובות